کد مطلب: 

233471

شیخ الاهلی رؤیای آبی‌ها را بر باد داد

خارج کردن نام امید ابراهیمی از فهرست بازیکنان الاهلی توسط نیکوباریرا سرمربی اسپانیایی فرصتی مناسب بود تا طرفداران استقلال یک بار دیگر شاهد درخشش فرمانده میانه میدان خود باشند.
شیخ الاهلی رؤیای آبی‌ها را بر باد داد

به گزارش خبرورزشی، آرزوی بازگشت امید ابراهیمی به استقلال با وجود تلاش گسترده برای امضای قرارداد با ستاره ملی‌پوش عملی نشد تا امید سر از ژوپیلرلیگ و باشگاه اوپن در بیاورد. پیوستن به جمع لژیونر‌های اروپایی آن هم در لیگ بلژیک به نوعی خواسته قلبی این بازیکن مطرح تیم ملی ایران نبود، چون بنا به ادعای یکی از نزدیکان ابراهیمی او برای بازگشت به استقلال و پوشیدن پیراهن شماره ۶ همیشگی تصمیم نهایی را گرفته بود. در این بین، اما شیخ الاهلی به عنوان یکی از طرفداران پروپاقرص ستاره تیم ملی ایران مانع از این اتفاق شد تا با تصمیم این باشگاه قطری امید استقلالی‌ها سر از جنوب بلژیک و باشگاه اوپن در بیاورد که مالکیتش بر‌عهده آکادمی آسپایر دوحه است.

ابراهیمی در حالی در لیست مازاد مربی اسپانیایی الاهلی قرار گرفت که هنوز یک سال دیگر با باشگاه قرارداد داشت و باید رقمی در حدود ۱,۴ میلیون دلار دستمزد از این تیم دریافت می‌کرد. شیخ الاهلی که انتظار نداشت مربی اسپانیایی با بهترین مهره خارجی فصل گذشته این‌گونه رفتار کند برحسب اینکه علاقه‌ای به از دست دادن امید نداشت تصمیم گرفت با پرداخت دستمزد این بازیکن از زیر بار فسخ قرارداد او فرار کند تا همچنان شانس بازگرداندن ابراهیمی به مرکز زمین تیمش را داشته باشد. از همین‌رو پروسه انتقال قرضی به اوپن بلژیک استارت خورد تا هر زمان از فصل به خصوص در پنجره زمستانی اگر زمینه مهیا شد ابراهیمی دوباره به فهرست الاهلی اضافه شود. امید ابراهیمی هم وقتی دید مالک الاهلی به هیچ شکلی با فسخ قرارداد او موافقت نمی‌کند، وقتی دید منافع مالی اش درست طبق بند‌های قرارداد تأمین می‌شود بالاجبار زیر بار این انتقال قرضی رفت تا رؤیای بازگشت به استقلال از بین برود و به سال‌های آتی موکول شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-07 17:16

افزودن دیدگاه جدید