کد مطلب: 

233465

تقلید از جملات عادل فردوسی‌پور برای میثاقی دردسر ساخت!

بعد از اینکه، محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر صحبت‌های جنجالی‌ای را درباره باشگاه ماشین‌سازی بیان کرد، این باشگاه از رفتار این مجری به تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر گلایه کرد.
تقلید از جملات عادل فردوسی‌پور برای میثاقی دردسر ساخت!

به گزارش خبرآنلاین، محمدحسین میثاقی پس از برتری ماشین‌سازی مقابل استقلال درباره نتایج ماشین‌سازی مقابل تیم‌های بالای جدولی صحبت کرد و جنجال تازه‌ای آفرید. ماشین‌سازی این دیدار را با یک گل در دقایق پایانی با پیروزی پشت سر گذاشت. 

او در برنامه فوتبال برتر در مورد این موضوع گفت: «ماشین‌سازی جز تراکتورسازی، همه تیم‌های بزرگ را زجر می‌دهد. سال گذشته هم ماشین‌سازی مقابل تیم‌های بزرگ خوب عمل می‌کرد». این جمله میثاقی را می توان نوعی تقلید از جملات به یاد ماندنی عادل فردوسی پور دانست اما میثاقی برخلاف عادل، تسلط کافی برای بیان چنین جملاتی ندارد و همین عدم تسلط باعث شد او جمله ای را به زبان بیاورد که باعث ناراحتی مسئولان و هواداران باشگاه ماشین سازی شود.حتی هواداران ماشین سازی در صفحه اینستاگرام سرپرست باشگاه خود از او درخواست کردند که این ماجرا را پیگیری حقوقی کند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی درباره این حرف میثاقی به خبرآنلاین گفت: «از میثاقی شکایت نکردیم، اما گلایه‌های خود را به تهیه‌کننده فوتبال برتر انتقال دادیم».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-07 16:56

افزودن دیدگاه جدید