کد مطلب: 

233464

بهترین بازیکن پرسپولیس در فصل جاری

وینگر ملی پوش سرخ پوشان پایتخت در فصل جاری آمادگی بالایی از خود نشان داده و نوید روزهای خوبی را برای این تیم می دهد.
بهترین بازیکن پرسپولیس در فصل جاری

به گزارش شفقنا، پرسپولیس فصل جاری رقابت های لیگ برتر را خوب آغاز کرد.

سرخ پوشان در دیدار نخست که در ورزشگاه آزادی از پارس جنوبی پذیرایی کردند موفق شدند که با یک گل به پیروزی برسند.

تک گل پرسپولیس را در این دیدار مهدی ترابی با زیبایی  هر چه تمامتر به ثمر رساند.

اما تیم کالدرون در دیدار دوم برابر تراکتور سازی نتوانست انتظارات را برآورده کند و با یک گل تن به شکست داد تا از همین ابتدا از صدر جدول رده بندی فاصله گیرد.

پرسپولیس در دو بازی خود یک پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد و این نتیجه خوبی به شمار نمی آید.

ابتدای فصل است و هنوز تیم ها در شرایط خوبی به سر نمی برد و بازیکنان با روزهای اوج خود فاصله دارند با این حال بعضی از بازیکنان از همین ابتدا خوب و آماده ظاهر شده اند.

دو سه بازیکن پرسپولیس نمایش قابل قبولی از خود نشان داده اند. شجاع خلیل زاده در خط دفاعی مثل همیشه سرحال و باانگیزه بازی می کند. با وجود آنکه خبرهای درباره ناراحتی شجاع از جدایی سروش رفیعی و احتمال نیمکت نشینی او به گوش می رسید اما این بازیکن در هر دو بازیکن پرسپولیس با انگیزه و پرتلاش ظاهر شده و نوید روزهای خوب را می دهد.

در گلی هم که پرسپولیس در دیدار برابر تراکتور دریافت کرد شجاع هیچ نقش نداشت و این عالیشاه و بیرانوند بودند که نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

اما پرسپولیس بازیکن بهتر از شجاع هم داشته و او کسی جز مهدی ترابی نیست. او در دیدار برابر پارس جنوبی به زیبایی هر چه تمامتر و با پای غیر تخصصی اش دروازه دخسوس را باز کرد تا سرخ پوشان گام نخست را محکم بردارند و سه امتیاز شیرین را کسب کنند.

ترابی همچنین ۱ مرتبه با پاس کلیدی برای پرسپولیس موقعیت ساخت و ۵ مرتبه هم در دریبل بازیکن حریف موفق بود. این بازیکن ملی پوش که نیم فصل قبل به پرسپولیس پیوست در فصل جاری بسیار آماده تر و سرحال تر نشان داده و می تواند در کنار وحید امیری اگر آماده باشد روزهای خوبی را برای سرخ پوشان رقم زنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-07 16:44

افزودن دیدگاه جدید