کد مطلب: 

233180

علیپور- پرسپولیس؛ جدایی که به سود همه است

جدایی علی علیپور از پرسپولیس هم به سود این بازیکن خواهد بود و همه به سود باشگاه پرسپولیس.
علیپور- پرسپولیس؛ جدایی که به سود همه است

به گزارش شفقنا، علی علیپور بعد از جدایی مهدی طارمی به ستاره نخست خط حمله پرسپولیس تبدیل شد.

این مهاجم توانست اعتماد برانکو را به خود جلب کند و دو فصل پیاپی بهترین گلزن تیمش باشد که البته یک فصل آن با آقای گلی در  لیگ برتر هم  همراه شد.

علیپور با گل های که در دو فصل اخیر برای پرسپولیس به ثمر رساند بیشترین سهم را در قهرمانی این تیم داشته است.

این مهاجم سرعتی با پرسپولیس برای ادامه همکاری به مشکل خورده است. او در بازی های پایانی فصل قبل با افت محسوسی مواجه شد و این افت ظاهرا در فصل جدید همه ادامه دار خواهد بود.

بهترین گلزن پرسپولیس در دو فصل اخیر دو بازی برای تیمش در فصل جدید به میدان رفته است اما در هر دو بازی تنها یک شبح از او در میدان وجود دارد و ناکامی این بازیکن باعث شده تا پرسپولیس هم تنها یک گل به ثمر رساند و در همین ابتدا سه امتیاز از حریفان خود عق افتد.

علیپور روز گذشته در واکنش به انتقادهای زیادی که از او شد پست های جنجالی را منتشر کرد که به صراحت از علاقه او برای جدایی از سرخ پوشان خبر می داد.

کاملا روشن است که دل علیپور در فصل جاری با پرسپولیس نیست و او می خواهد که در روزهای باقیمانده از فصل سرخ پوشان را ترک کند.

درست است که شماره ۷۰ سرخ پوشان بهترین گلزن این تیم به شمار می آید اما این جدایی به سود همه خواهد بود.

این جدایی از دو جهت به سود پرسپولیس است؛ نخست اینکه پولی را به حساب باشگاه واریز خواهد کرد که صرف پرداخت بدهی های زیاد باشگاه می شود و دوم اینکه یک بازیکن بی انگیزه از ترکیب تیم کنار گذاشته می شود و این راه را برای درخشش دیگر بازیکنان مهیا می کند.

پرسپولیس بازیکنانی در اختیار دارد که می توانند به راحتی در خط حمله  هم بازی کنند؛ بازیکنانی مثل وحید امیری و مهدی ترابی که پیش از این در سایپا و نفت تهران سابقه بازی کردن به عنوان مهاجم نوک را داشته اند و اتفاقا عملکرد بسیار خوبی هم از خود نشان داده اند.

گذشته از این پرسپولیس یک مهاجم برزیلی هم جذب کرد و بازیکنان باانگیزه و جوانی مثل امیر روستایی، عبدی و محمد امین اسدی را هم دارد و دیگر چه اصراری برای نگه داشتن علیپور دارد.

و اما این جدایی به سود خود علیپور هم است چرا که او به دنبال تجربه کردن فوتبال اروپا است و نمی خواهد چنین فرصتی را به راحتی از دست دهد. او برای بازگشت به روزهای اوج نیاز به تجربه کردن یک محیط جدید دارد و ماندن او در پرسپولیس به سود هیچ کدام از دو طرف نخواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-02 11:03

افزودن دیدگاه جدید