کد مطلب: 

233146

علت شکست پرسپولیس برابر تراکتور/مشکل علیپور نیست

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است خط میانی این تیم طی دو دیدار اخیر نتوانسته‌است در بحث تغذیه مهاجمان خوب عمل کند.
علت شکست پرسپولیس برابر تراکتور/مشکل علیپور نیست

به گزارش شفقنا، حمید درخشان درباره عملکرد پرسپولیس طی دیدار با تراکتور که با شکست شاگردان گابریل کالدرون همراه بوده می‌گوید: بازی دلچسب و خیلی جذابی که انتظارش را داشتیم نبود و می‌توانست بهتر از این باشد. به نظرم پرسپولیس اشکالاتی در این بازی داشت که باعث شد در نهایت شکست بخورد و نتواند از فرصت‌هایش استفاده کند و به بازی برگردد. به هر جهت این شکست باید درس عبرتی شود برای پرسپولیس تا در دیدارهای بعد به خودِ واقعی‌اش برگردد و دوباره بیشترین امتیازات را جمع کند.

درخشان درباره گابریل کالدرون و تصمیمات او در این بازی می‌گوید: به هر حال سرمربیان همیشه در نتایج و روند بازی‌ها نقش دارند و نمی‌توان گفت نقش‌شان پررنگ نبوده است. پرسپولیس در چینش مهره و برخی از تصمیمات در جریان بازی اشتباهاتی داشت ولی در مجموع بهتر از تراکتور بازی کرد و متاسفانه از فرصت‌هایش استفاده نکرد. این را هم بگویم که تراکتور تیم خوب و پرمهره‌ای است و در تبریز خیلی سخت می‌شود از آنها امتیاز گرفت ولی به هر جهت باید اشکالاتی که در پرسپولیس وجود دارد رفع شود.

درخشان که علیپور را در دوره مربیگری خود در پرسپولیس به این تیم آورد، درباره هجمه‌ای که علیه این بازیکن شکل گرفته می‌گوید: خیلی فضای مجازی را رصد نمی‌کنم و پست علیپور را ندیدم و فقط در مورد آن شنیدم. یک بخش مشکل او با باشگاه است و بخش دیگر فشار انتقاداتی که به او وارد می‌شود ولی به هر حال همه ما باید بدانیم که پرسپولیس تیم بزرگی است و پوشیدن پیراهن این تیم باید برای هرکسی آرزو باشد و باید قدر آن را بدانیم. وقتی در چنین تیمی بازی می‌کنیم زیر ذره‌بین هستیم و فشار انتظارات از ما زیاد است و باید با این مسائل کنار بیاییم که یک روز برای ما هورا می‌کشند و یک روز ممکن است ما را هو کنند.

وی ادامه داد: بحث دیگر هم که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که مشکل گلزنی پرسپولیس از علیپور نیست و از خط هافبکی است که او را خوب تغذیه نمی‌کند. علیپور در بازی با تراکتور زیاد موقعیت بدست نیاورد و نمی‌شود انتظار داشت از یک موقعیت یک گل ایجاد شود. حتی فرشاد پیوس هم که هرسال آقای گل می‌شد ۱۰ فرصت گل پیدا می‌کرد تا یکی را گل کند و بهترین مهاجمان دنیا هم نمی‌توانند در هر بازی از یک موقعیت یک گل بسازند.

درخشان در ادامه صحبت‌هایش درباره مهاجمی که در دوره خودش به این تیم آورده می‌گوید: او بازیکن زحمتکشی است و چند سال است بهترین بازی‌ها را برای تیم انجام می‌دهد و حقش بیشتر از این صحبت‌هاست. من او را با ۸۰ میلیون از راه آهن آوردم و حالا با سابقه آقای گلی لیگ یکی از بهترین مهاجمان ایران است و باید در حد ارزشش پول بگیرد. امیدوارم مشکل علیپور با باشگاه حل شود و من هم حاضرم برای حل این مشکل پا در میانی کنم و حتما با علیپور صحبت می‌کنم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-01 19:51

افزودن دیدگاه جدید