کد مطلب: 

233006

هواداران اعتراض کردند/سر دروازه‌بان استقلال را شکستند

بعد از گل تساوی فولاد مقابل استقلال, هواداران شروع به پرتاب سنگ و بطری به داخل زمین کردند.
هواداران اعتراض کردند/سر دروازه‌بان استقلال را شکستند

به گزارش خبرورزشی، بعد از اینکه تیم فوتبال استقلال در دقیقه ۶+۹۰ گل تساوی را از فولاد خوزستان دریافت کرد, هواداران این تیم شدیداً‌ به علیرضا فغانی داور این دیدار اعتراض کردند.

* استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که زمان بازی و وقت‌های تلف‌شده در لحظه به ثمر رسیدن گل فولاد به اتمام رسیده بود و داور بیش از حد برای زدن سوت پایان بازی تعلل کرده بود.

* هواداران استقلال بعد از گل فولاد شعار‌های تندی علیه داور بازی سر دادند و به سمت او بطری پرتاب کردند. آنها که از نتیجه رقم خورده عصبانی بودند, به داخل زمین اشیا مختلف و سنگ پرتاب می‌کردند.

* بعد از صحنه گل استراماچونی به لب خط آمد و با نشان دادن ساعتش به فغانی تأکید کرد که داور باید زودتر سوت پایان بازی را به صدا در می‌آورد. او در ادامه با دریافت کارت زرد داور و با ناراحتی شدید راهی رختکن شد.

* بازیکنان استقلال نیز بعد از پایان بازی به سمت فغانی رفتند و اعتراض شدیدی به صحنه گل و طولانی‌ شدن وقت‌های اضافه بازی داشتند. داور بازی نیز در این لحظه به سه بازیکن استقلال کارت زرد نشان داد.

* هدایت ممبینی (رئیس کمیته داوران) که در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشت, بعد از اعتراض شدید هواداران به داور ترجیح دارد در اتاق VIP بماند و بعد از خروج هواداران, ورزشگاه را ترک کند.

* برخی از هوادران به علی خطیر (معاون پیشین باشگاه استقلال ) که در ورزشگاه حضور داشت بابت عملکرد تیم اعتراض کردند.

* یکی از هواداران استقلال بعد از تساوی از حال رفت که این هوادار را با آمبولانس از ورزشگاه خارج کردند.

* حسین پورحمیدی دروازه‌بان ذخیره استقلال در پایان بازی تیمش مقابل فولاد، هنگام ورود به تونل ورزشگاه بر اثر اصابت سنگ از سوی یک تماشاگرنما مصدوم شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-29 21:45

افزودن دیدگاه جدید