کد مطلب: 

232893

بازگشت مدیرعامل پیشین به پرسپولیس

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در این باشگاه حاضر شد.
بازگشت مدیرعامل پیشین به پرسپولیس

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیأت مدیره باشگاه صبح امروز سه‌شنبه تشکیل جلسه داد و در حضور ایرج عرب و با توجه به تاکید وی، استعفای مدیر عامل را پذیرفت.

قرار است انصاری‌فرد در جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه رسما به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی شود. گفته می‌شود وزیر ورزش هم موافق این موضوع است.

انصاری فرد در دهه ۱۳۶۰ از تیم تکاور به پرسپولیس پیوست و سال ها دفاع چپ سرخپوشان بود و در تیم ملی نیز به میدان رفت، اما با ظهور تیم کشاورز در فوتبال ایران پیراهن این تیم را به تن کرد. او سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران را نیز دارد.

در حال حاضر هواداران پرسپولیس در انتظار اعلام رسمی نام انصاری فرد هستند. هیات مدیره پرسپولیس نیز با این انتخاب ترمیم خواهد شد و باید دید چه نام های جدیدی وارد چرخه مدیریت قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران می شوند.

هیأت مدیره باشگاه در ادامه، پس از بررسی گزینه‌های مختلف، بر سر مدیر عاملی محمد حسن انصاری‌فرد به جمع بندی رسید. به این ترتیب وی در باشگاه و ادامه نشست هیات مدیره شرکت کرد.

پس از این جلسه، هیأت مدیره با قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه ایرج عرب در اداره امور پرسپولیس، محمد حسن انصاری‌فرد را به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه معرفی نمود.

به این ترتیب مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-27 13:55

افزودن دیدگاه جدید