کد مطلب: 

232856

پرسپولیس با این دو بازیکن کامل می شود

پرسپولیس با رسیدن دو بازیکن نیمکت نشین خود به ترکیب اصلی مدعی تر و ترسناک تر خواهد شد.
پرسپولیس با این دو بازیکن کامل می شود

به گزارش شفقنا، پرسپولیس باثبات ترین و بهترین تیم فوتبال ایران در چند سال اخیر بوده است.

سرخ پوشان پایتخت روزهای درخشانی را با برانکو تجربه کردند و جام های زیادی به دست آوردند و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا آستانه کسب جام پیش رفتند.

پرسپولیس دوران پسا برانکویی را پشت سر می گذارد. این تیم زیر نظر کالدرون فصل جدید رقابت های لیگ برتر را آغاز کرده است.

سرخ پوشان در بازی افتتاحیه لیگ نوزدهم به مصاف پارس جنوبی رفتند و توانستند با گل زیبایی که مهدی ترابی به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند تا گام نخست را محکم بردارند.

پرسپولیس در این دیدار که در ورزشگاه آزادی برگزار شد دو نیمه متفاوت را تجربه کرد. تیم کالدرون در نیمه نخست عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم روان تر و بهتر ظاهر شد با این حال دو مشکل اساسی در تیم وجود داشت.

نبود یک هافبک بازیساز و طراح در میانه میدان سرخ پوشان کاملا مشهود است البته پرسپولیس ابزار لازم برای برطرف کردن این مشکل را دارد و او کسی جز بشار رسن نیست که هم برانکو و هم کالدرون او را به سروش رفیعی ترجیح داده اند.

رسن دیر به تمرین سرخ پوشان اضافه شد و به همین خاطر هم کالدرون ترجیح داد که تا آماده شدن کامل فعلا به او بازی ندهد و به احتمال خیلی زیاد در دیدار برابر تراکتور سازی او را در ترکیب اصلی به میدان بفرستد.

و اما مشکل دیگر پرسپولیس در این دیدار نخست افت محسوس علیپور و ناهماهنگی در خط حمله بود. امیر روستایی نشان داده که آینده درخشانی در انتظار او است اما او هنوز مرد بازی های بزرگ نیست و بهتر است که کالدرون در ترکیب اصلی از او استفاده نکند.

برای همه روشن است که خط حمله پرسپولیس نیاز به تزریق خون تازه دارد. سرخ پوشان براندائو برزیلی را جذب کرده اند و دیدار برابر تراکتور سازی بهترین فرصت برای بخت آزمایی این بازیکن است.

پرسپولیس با بشار رسن و یک براندائو آماده به تیمی کامل تبدیل خواهد شد و شانس بسیار بالایی برای چهارمین قهرمانی پیاپی خود خواهد داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-26 19:33

افزودن دیدگاه جدید