کد مطلب: 

232690

وریا غفوری: توپ‌ها واقعاً افتضاح است

کاپیتان استقلال گفت: هواداران حق دارند که دلخور باشند، البته دنبال بهانه آوردن نیستم، اما تیمی که دچار تغییرات زیادی شده است نیاز به زمان دارد.
وریا غفوری: توپ‌ها واقعاً افتضاح است

به گزارش خبرورزشی، وریا غفوری بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران گفت: ما بدنسازی خیلی خوبی را داشتیم و در شرایط خیلی خوب تیمی لیگ را شروع کردیم، اما امروز در حدی که خودمان انتظار داشتیم نبودیم. نیمه اول را خوب شروع نکردیم، اما در نیمه دوم بر بازی تسلط کامل داشتیم و روی یک ضدحمله به حریف خطا دادیم که منجر به گل شد. قول می‌دهم که در بازی‌های آینده بهتر شویم و به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند این شکست باعث شود هواداران استقلال نسبت به آینده تیم‌شان ناامید شوند، خاطر نشان کرد: بله، هواداران حق دارند که دلخور باشند. البته دنبال بهانه آوردن نیستم، اما تیمی که دچار تغییرات زیادی شده است نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی لازم برسد که قول می‌دهم در کمترین زمان به این شرایط برسیم.

غفوری در واکنش به انتقاداتی که متوجه توپ‌های سازمان لیگ است، یادآور شد: توپ‌ها واقعاً افتضاح است. نمی‌دانم چه کسی این توپ‌ها را وارد کرده و آیا واقعاً این توپ‌ها درجه یک است یا نه. این فقط ما نیستیم که اعتقاد داریم کیفیت توپ‌ها بد است، بلکه بازیکنان تیم‌های دیگر نیز همین عقیده را دارند. به نظر من اگر سازمان لیگ به نظر بازیکنان و اهالی فوتبال احترام می‌گذارد باید توپ‌ها را تغییر دهد، چون واقعاً نمی‌شود آن‌طور که می‌خواستیم به توپ ضربه بزنیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال همچنین با اشاره به کیفیت پیراهن‌های تیمش نیز تأکید کرد: توافق با اسپانسر دیر انجام شد و به همین خاطر لباس‌ها کیفیت لازم را نداشت. امیدوارم خیلی زود این مشکل توسط اسپانسر و باشگاه حل شود تا تیم لباس در خور استقلال را بر تن کند.

وی در پایان راجع به عملکرد همبازی جوان تیمش شاهین طاهرخانی عنوان کرد: شاهین بازیکن جوانی است و باید حمایت شود. او حتماً خودش به این درک رسیده است که پیراهن چه تیمی بزرگی را بر تن کرده و باید تلاشش را بیشتر کند تا بتواند بهترین عملکرد را در زمین ارائه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-23 22:31

افزودن دیدگاه جدید