کد مطلب: 

232654

پرسپولیس کالدرون؛ مقتدر در دفاع و ناهماهنگ در حمله

پرسپولیس در دیدار نخست خود با هدایت کالدرون در خط دفاعی اقتدار و استحکام لازم را داشت اما در خط حمله ناامید کننده و ناهماهنگ نشان داد.
پرسپولیس کالدرون؛ مقتدر در دفاع و ناهماهنگ در حمله

به گزارش شفقنا، پرسپولیس فصل جدید رقابت های لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد.

سرخ پوشان در دیدار نخست در ورزشگاه آزادی از پارس جنوبی پذیرایی کردند و توانستند با تک گلی که مهدی ترابی به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند را به دست آورند.

این نخستین بازی پرسپولیس زیر نظر کالدرون در لیگ برتر و ورزشگاه آزادی بود که در نهایت هم با پیروزی سرخ پوشان به پایان رسید.

در این دیدار خط دفاعی پرسپولیس با رهبری سید جلال و حضور موفق شجاع خلیل زاده شب بسیار خوبی را تجربه کرد و توانست یک کلین شیت دیگر را به نام خود به ثبت رساند.

در  این بازی سید جلال چند پاس اشتباه داد اما شجاع مثل همیشه باتعصب و بدون اشتباه ظاهر شد و اگر بهترین بازیکن زمین نباشد قطعا جزو سه بازیکن برتر میدان بود.

خط دفاعی پرسپولیس با حضور این دو بازیکن و البته شیری و محمد نادری در کنارها شب خوبی را پشت سر گذاشت و اجازه ندادند تا دروازه رادوشویچ که در غیاب بیرانوند سنگربان اصلی بود باز شود.

و اما پرسپولیس در خط حمله اصلا هماهنگی لازم را نداشت و اگر نبوغ ترابی نبود ممکن بود در همین دیدار نخست امتیاز از دست دهد.

خط حمله پرسپولیس با بازگشت امیری و حضور روستایی در ترکیب اصلی و ناآماده بودن علیپور نتوانست انتظارات را برآورده کند و خود کالدرون  هم در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد که انتظار بازی بهتری را در خط حمله تیمش داشت.

به هر حال بازی نخست همیشه سختی  های خود را دارد و تیم برای هماهنگ شدن با تفکرات سرمربی آرژانتینی به زمان نیاز دارد اما مهم برای سرخ پوشان این بود که آنها سه امتیاز ارزشمند را کسب کردند تا گام نخست را محکم بردارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-22 23:57

افزودن دیدگاه جدید