کد مطلب: 

232539

مهاجم برزیلی پرسپولیس به سرنوشت بودیمیر و آنتونی گولتس دچار می شود؟

باشگاه پرسپولیس معمولاً همیشه با شایعات و حواشی زیادی در خرید بازیکنان خارجی مواجه می‌شود، گرچه بخشی از آن، واقعیت دارد و بخش زیادی از این حواشی نیز کذب است ولی بعضی از اخبار به خاطر اینکه پرسپولیس در گذشته تجربه کرده است، می‌تواند نگران‌کننده باشد.
مهاجم برزیلی پرسپولیس به سرنوشت بودیمیر و آنتونی گولتس دچار می شود؟

به گزارش شفقنا، سه فصل قبل، آنتونی گولتس مدافع کروات پرسپولیس بعد از توافق با سرخپوشان و حضور در تمرینات، در نفرات اصلی قرار نگرفت و دو ماه نیمکت‌نشینی و سکونشینی در پرسپولیس، به این بهانه که پولی دریافت نکرده بود، از پرسپولیس رفت و با شکایت از پرسپولیسی‌ها، پرونده سنگین برای این باشگاه در فیفا ایجاد کرد. این پرونده در نهایت با شکست پرسپولیس همراه شد و سرخپوشان مجبور شدند در سه مقطع، پول و سود آن را به حساب این مهاجم کروات واریز کنند.

اما سرنوشت بودیمیر دیگر مهاجم کروات پرسپولیس، در پایان دیدار شاگردان برانکو برابر الاهلی عربستان در امارات، خبرهای ضد و نقیض جدایی بودیمیر از جمع سرخپوشان در خبرگزاری پیچید، این در حالی است که مهاجم کروات بدون اطلاع قبلی از جمع سرخپوشان جدا شده و از دبی مستقیماً به همراه اعضای خانواده و دوستان برانکو راهی زاگرب شد.

حدود ۱۰ نفر از همراهان برانکو و سایر کروات‌ها از کرواسی به دبی سفر کرده بودند تا برانکو و شاگردانش را حمایت کنند اما در بازگشت، بودیمیر آن‌ها را همراهی کرد. بعد هم برانکو سرمربی آن زمان سرخپوشان گفت که ۵ روز به این بودیمیر مرخصی داده تا برای درمان به کرواسی برگردد و زیر نظر پزشکان معتمدش، دوران مصدومیت را طی کند.

این در حالی بود که قبل از سفر پرسپولیسی‌ها به امارات، پزشکان تیم می‌گفتند در تلاش هستند تا این بازیکن را به دیدار مقابل الاهلی برسانند ولی شرایطی به وجود آمده که نه تنها بازی با الاهلی بلکه بودیمیر حضور مقابل سپاهان و احتمالاً تراکتورسازی را نیز از دست داد.

بازگشت بی‌سروصدای مهاجم کروات به کشورش، خبرهای زیادی را به همراه داشت. بودیمیر که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته لیگ برتر با قرارداد کوتاه مدت شش ماهه به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شده بود، آمار جالبی نیز نداشت و تنها توانسته بود یک گل برای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان به ثمر برساند.

او به خاطر این آمار، فشار روی برانکو را افزایش داده زیرا در ۵۰۴ دقیقه‌ای که در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کرده بود، بیشتر یک پاسور خوب بوده تا مهاجم فرصت‌طلب و گلزن!

در حالی که برای معالجه خود به کرواسی بازگشته بود صحبت‌های ضد و نقیضی درخصوص عدم علاقه به ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس توسط بودیمیر شنیده شد که بودیمیر این ترفند را برای دریافت مطالباتش از پرسپولیس انجام داده است.

طبق یک قانون بین‌المللی، بازیکنان و مربیان خارجی که در کشور دیگر طی دو ماه پیاپی از باشگاه مطبوع خود پولی دریافت نکنند، این اجازه را دارند که به کشور خود برگردند و به کمیته تعیین وضعیت فیفا شکایت کنند تا به سرعت پول خود را دریافت کنند. دقیقاً همان قانونی که به گولتس اجازه داد از باشگاه غرامت بگیرد و حالا بودیمیر نیز به دنبال آن است که همان راه را برود و مطالباتش از پرسپولیس را دریافت کند! این بازیکن از عقب افتادن مطالباتش گله من بود و سه بار موضوع را با مدیران باشگاه در میان گذاشته بود ولی هیچ‌کس به خواسته‌های این مهاجم کروات توجهی نشان نداده بود تا باعث عصبانیت شماره ۱۹ سرخپوشان شود. اگر این شایعات صحت داشته باشد، باید منتظر یک جنجال واقعی اطراف پرسپولیس باشیم.

مهاجم کروات سرخپوشان که یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد داشت به دلیل عدم دریافت مطالبات خود با ارسال نامه‌ای به فیفا ضمن فسخ قرارداد یکطرفه خواهان دریافت تمامی حق و حقوقش شد.

و بعداز شکایتش از پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس هیچ پولی به من نداده است ولی باید صبور باشم. فیفا همه مسائل را حل می‌کند. منتظر هستم فیفا این مساله را حل کند و پولی که حقم است را بگیرم.

اما خوزه جونیور براندائو مهاجم برزیلی پی از جلسه و توافق با مدیرعامل و عضو هیات مدیره، دیروز رسما به پرسپولیس ملحق شد.

خوزه جونیور براندائو، دیروز(دوشنبه)، پس از با موفقیت پشت سر گذاشتن بررسی های پزشکی در باشگاه حضور پیدا کرد و در جلسه با ایرج عرب و علی رغبتی، توافق نهایی حاصل شد.

این بازیکن، پس از این جلسه قرارداد خود به مدت یک سال را به امضاء رساند و رسما به پرسپولیس ملحق شد.
انتقال این بازیکن به شکل قرضی و از باشگاه لودوگورتس رازگارد صورت گرفته است.

باید منتظر بود تا ببینیم باشگاه پرسپولیس به تعهدات خود درقبال پرداخت مبلغ قرارداد خوزه جونیور عمل می کند یا نه؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-20 20:14

افزودن دیدگاه جدید