کد مطلب: 

232300

خبر خوب برای هواداران استقلال

مهاجم بلند قد آبی پوشان بهترین روزهای خود را با پیراهن این تیم سپری می کند و آماده فصل جدید است.
خبر خوب برای هواداران استقلال

به گزارش شفقنا، استقلال در فصل آمادگی تابستانی عملکرد خوبی با هدایت استراماچونی از خود نشان داده است.

آبی پوشان پایتخت در فصلی که گذشت در کارهای هجومی مشکلات فراوانی داشتند این درحالی بود هزینه زیادی هم برای برطرف کردن این مشکل داشتند.

مرتضی تبریزی یکی از بازیکنانی بود که بعد از کش و قوس های زیاد به استقلال پیوست. او شروع بسیار خوبی داشت و در همان حضور نخستش برابر تراکتور سازی یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند و هواداران را به وجد آورد اما طولی نکشید که او کاملا افت کرد و حتی توسط شفر هم نیمکت نشین شد.

کاپیتان سابق ذوب آهن جایگاه خود را در استقلال از دست داد و حتی با هواداران هم دلخوری پیدا کرد اما با فرهاد مجیدی رفته رفته به روزهای اوج بازگشت و فصل را به خوبی به پایان رساند تا حضور او برای فصل بعد هم قطعی شود.

تبریزی از بهترین بازیکنان استقلال در فصل آمادگی تابستانی بوده و زیر نظر استراماچونی توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

بدون شک بهترین و آماده ترین بازیکن استقلال در کارهای هجومی مرتضی تبریزی بوده که هم خیلی خوب گل زده و هم در کارهای هجومی به تیمش کمک کرده است تا جایکه رضایت کامل سرمربی ایتالیایی را به دنبال داشته است.

با این درخششی که تبریزی داشته به نظر می رسد که حتی با وجود آماده شدن دیاباته او در ترکیب اصلی به میدان رود. او سابقه درخشش در لیگ برتر را داشته و اگر از نظر روحی در شرایطی خوبی باشد می تواند امیدوار به کسب آقای گلی در فصل جدید لیگ برتر باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-15 23:49

افزودن دیدگاه جدید