کد مطلب: 

231803

و سرانجام تاریخ آغاز لیگ برتر اعلام شد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید احتمالا لیگ برتر در روز عید غدیر خم آغاز شود.
و سرانجام تاریخ آغاز لیگ برتر اعلام شد

به گزارش شفقنا، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره شرایط آغاز لیگ برتر، اظهار کرد: لیگ برتر بستگی به روند آماده‌سازی ورزشگاه‌ها دارد. ما چند فصل است که برنامه ۳۰ هفته را ارائه می‌کنیم و خدا را شکر تاکنون هیچ تاخیری نداشتیم. امسال هم شرایطی به خاطر وضعیت ایمنی و امنیتی ورزشگاه‌ها به وجود آمده که سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تمام توان‌شان را برای فراهم شدن حداقل شرایط ایمنی که فروش الکترونیکی بلیت، گیت‌گذاری، شماره گذاری صندلی‌ها و نصب دوربین‌های مداربسته است که به خاطر خود هواداران است. این‌طور نیست که ما یک هفته، ۱۰ روز پیش به باشگاه‌ها اعلام کرده باشیم. لیگ برتر که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت به اتمام رسید، دو روز بعد به باشگاه‌ها نامه زدیم که باید این موارد را رعایت کنند.

او درباره تاریخ احتمالی آغاز لیگ برتر گفت: ما پیش‌بینی‌های مختلفی برای شروع لیگ برتر داریم. قرار بود دهم مرداد شروع شود که نشد، بعد هم هفدهم مرداد و بیستم، شب عید قربان اعلام شد که باز هم استانداردها رعایت نشد. احتمالا نتوانیم لیگ برتر را تاریخ بیست و سوم مرداد هم آغاز کنیم ولی ان‌شاءالله  در صورت آماده شدن حداقل پنج ورزشگاه، شب عید غدیر لیگ برتر را شروع‌ خواهیم کرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا آغاز لیگ برتر با بازی آزمایشی استقلال و پرسپولیس صحت دارد، توضیح داد: نه، چنین چیزی صحت ندارد. ما لیگ آزمایشی نداریم. شاید سازمان لیگ، تورنمنتی پیش‌بینی کند که قبل از شروع لیگ چند بازی در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم که سیستم بلیت‌فروشی و گیت‌گذاری را آزمایش کنیم تا در مسابقات لیگ برتر به مشکل نخوریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-05 23:50

افزودن دیدگاه جدید