کد مطلب: 

231728

شماره ۸ پرسپولیس تمرین می‌کند ولی تمدید نمی‌کند!

شماره ۸ سرخپوشان که از شروع تمرینات تا به حال دو مرتبه با ایرج عرب مذاکره کرده، امیدوار بود تا رقم قراردادش بالا برود و به همین علت منتظر ماند تا شرایط برای مذاکرات بعدی مهیا شود.
شماره ۸ پرسپولیس تمرین می‌کند ولی تمدید نمی‌کند!

به گزارش شفقنا، پرسپولیس در ۵۰ روز گذشته بحران‌های فراوانی را پشت سر گذاشته و شرایط خاصی داشت. سرخپوشان بعد از کسب دو قهرمانی و قطعی شدن قهرمانی‌شان در سوپرجام، وارد چالش‌های مدیریتی شدند. اول از همه برانکو رفت و مصاحبه‌های آتشین کرد و سپس نگرانی برای جذب سرمربی جدید بود که پرسپولیسی‌ها را هر روز به مرز عصبانیت می‌رساند. در این میان، برخی بازیکنان نیز غزل خداحافظی می‌خواندند و تعدادی از بازیکنان هم با به میان آوردن نام پرسپولیس، برای خود بازارگرمی می‌کردند. خرید‌های سؤال‌برانگیز پرسپولیس نیز، فاز جدیدی از این هیجانات منفی بود با این حال، چند روزی است که اوضاع آرامش پیدا کرده و دیگر مثل سابق شاهد بروز اتفاقات عجیب و تنش‎زا نیستیم. در همین ۱۰ روز گذشته، سروش رفیعی، شایان مصلح و چند بازیکن دیگر از پرسپولیس جدا شدند و امثال علیرضا بیرانوند و علی علیپور که نزدیک به در خروج بودند، تصمیم به ماندن با تمدید قرارداد گرفتند.

امید عالیشاه، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، سیدجلال حسینی، بوژیدار رادوشوویچ، سیامک نعمتی، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، بشار رسن، سعید حسین‌پور و… نیز قراردادشان را به لحاظ مالی یا زمان انقضا، تمدید کردند. با این حال هنوز یک بازیکن باقی مانده که باید به لحاظ مالی، قراردادش تمدید شود، این بازیکن، احمد نوراللهی است.

شماره ۸ سرخپوشان که از شروع تمرینات تا به حال دو مرتبه با ایرج عرب مذاکره کرده، امیدوار بود تا رقم قراردادش بالا برود و به همین علت منتظر ماند تا شرایط برای مذاکرات بعدی مهیا شود.

او با همین صرف زمان، پرسپولیسی‌ها را معطل گذاشته است. یکی از نزدیکان باشگاه در این خصوص به ما گفت: «احمد پسر خوبی است، بدون هیچ حاشیه و جنجالی به محل تمرین می‌رود و با نظم و انگیزه زیادی کارش را دنبال می‌کند، اما بعد از دومین مذاکره، به نظر می‌رسید که از لحاظ مالی چندان رضایت ندارد.

منتظر بودیم هفته قبل بیاید و قراردادش را تمدید کند ولی این اتفاق رخ نداد.

خودش هم نمی‌گوید چه زمانی به باشگاه می‌آید.

ما امیدواریم بماند، چون هیچ پیشنهاد خارجی و داخلی ندارد ولی نمی‌توانیم رقم بیشتری برایش در نظر بگیریم.»

البته به لحاظ زمانی، نوراللهی تا پایان فصل بیستم با پرسپولیس قرارداد دارد ولی هر سال باید این قرارداد از نظر مالی نیز مورد توافق قرار بگیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-08-04 09:33

افزودن دیدگاه جدید