کد مطلب: 

231439

هر دو هافبک دفاعی پرسپولیس مصدوم شدند؛ اسدی نزدیک شد؟

باتوجه به آسیب دیدگی دو هافبک دفاعی پرسپولیس بعید نیست که سرخ پوشان در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات سراغ هافبک سایپا بروند.
هر دو هافبک دفاعی پرسپولیس مصدوم شدند؛ اسدی نزدیک شد؟

به گزارش شفقنا، پرسپولیس خود را آماده فصل جدید رقابت های لیگ برتر می کند.

سرخ پوشان پایتخت با مربی جدید خود برخلاف سالهای اخیر بدنسازی متفاوتی را پشت سر گذاشتند.

به نظر می رسد که تمرینات بدنسازی جدید سرخ پوشان مناسب نبوده و برخلاف سالهای اخیر بدن بازیکنان هنوز روی فرم نیست.

روز به روز به تعداد مصدومان پرسپولیس اضافه می شود و این اصلا خبر خوبی برای این تیم نیست و اگر لیگ برتر در زمان مقرر برگزار می شد ممکن بود که کالدرون به مشکل بخورد.

در تمرین روز گذشته پرسپولیس احمد نوراللهی هافبک تاثیر گذار سرخ پوشان مصدوم شد و هنوز خبری موثق از وضعیت آسیب دیدگی این بازیکن منتشر نشده است.

نکته جالب اینکه کامیابی نیا دیگر هافبک دفاعی کلیدی و تاثیر گذار پرسپولیس هم در دیدارهای دوستانه این تیم به خاطر آسیب دیدگی به میدان نرفته و پیش بینی می شود که تا آخر این ماه به شرایط بازی نرسد.

پرسپولیس جایگزینان خوبی برای این دو هافبک دفاعی کلیدی خود ندارد و همین باعث شده که در روزهای اخیر خبرهای از احتمال حضور رضا اسدی در سرخ پوشان به گوش برسد.

با توجه به آسیب دیدگی های زیاد کامیابی نیا و سبک بازی خاص او به نظر می رسد که سرخ پوشان به جایگزین مطمئنی برای این بازیکن نیاز دارند و بعید نیست که در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات شاهد حضور اسدی در سرخ پوشان باشیم.

رضا اسدی در فصلی که گذشت شاگرد علی دایی در سایپا بود. او از بهترین های لیگ بود و تا آستانه پیوستن به استقلال هم پیش رفت که در نهایت این انتقال منتفی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-29 17:18

افزودن دیدگاه جدید