کد مطلب: 

231014

ماجرای مهدی طارمی و پرسپولیس؛ کدام پیشنهادهای اروپایی؟

همچنان بحث بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس مطرح است.
ماجرای مهدی طارمی و پرسپولیس؛ کدام پیشنهادهای اروپایی؟

به گزارش شفقنا، پرسپولیس به دنبال خرید یک مهاجم جدید است و یکی از گزینه های مدنظر این باشگاه مهدی طارمی است. البته مدیران پرسپولیس در مذاکره با طارمی جواب های امیدوارکننده ای دریافت نکرده و این مهاجم ملی پوش به آنها گفته که می خواهد راهی اروپا شود.

البته این اولین باری نیست که مهدی طارمی صحبت از رفتن به اروپا می کند. مدتهاست که شایعه حضور طارمی در فوتبال اروپا مطرح می شود و این بازیکن هم البته به جز یک مقطع کوتاه و جنجالی در لیگ ترکیه، دیگر حضور در فوتبال اروپا را تجربه نکرد. زمانی طارمی و اطرافیانش گفته بودند که این بازیکن می خواهد راهی لالیگا شود و یک موقع هم گفته شد که از باشگاه های انگلیسی پیشنهاد دارد. این تابستان هم گفته می شود که طارمی راهی لیگ برتر پرتغال خواهد شد اما گویا این اظهارات و ادعاها، بیشتر نوعی بزرگنمایی از سوی اطرافیان طارمی است و این بازیکن علی رغم اینکه سالهاست از رفتن به اروپا می گوید اما هنوز پیشنهاد خوبی از یک لیگ مطرح اروپایی دریافت نکرده است.

در چنین شرایطی، عجیب نیست که بحث بازگشت طارمی به پرسپولیس دوباره قوت گرفته است. چرا که در نبود پیشنهاد اروپایی و در شرایطی که طارمی قصد دارد لیگ قطر را ترک کند، شاید بهترین گزینه برای این بازیکن بازگشت به پرسپولیس باشد. جایی که بهترین دوران این مهاجم بوشهری رقم خورد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-20 22:29

افزودن دیدگاه جدید