کد مطلب: 

230845

حق با هواداران پرسپولیس بود؛ پشت پرده یک جدایی تلخ

با سخنانی که برانکو ایوانکوویچ بر زبان می آورد به خوبی نمایان شد که هواداران پرسپولیس از همان ابتدا همه چیز را به خوبی پیش بینی کردند.
حق با هواداران پرسپولیس بود؛ پشت پرده یک جدایی تلخ

به گزارش شفقنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از روزهای درخشانی که با پرسپولیس تجربه کرد سرانجام تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و الاهلی عربستان را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد.

برانکو درحالی چنین تصمیمی گرفت که او یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت اما او راهی لیگ عربستان شد تا یک چالش بزرگ را تجربه کند.

برانکو به خاطر نتایج درخشانی که با پرسپولیس به دست آورد در بین هواداران این تیم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود. او سه قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را با سرخ پوشان تجربه کرد و برای نخستین بار تیم را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند.

شاید تنها در فوتبال ایران باشد که یک تیم چنین مربی بزرگی را به راحتی از دست می دهد.

هواداران پرسپولیس برانکو را بسیار دوست داشتند. بعد این مربی کروات خیال آنها از هر نظر راحت بود چرا که او تیم را بدترین شرایط خود یعنی زمانی که چهره های زیادی از تیم جدا شدند و پرسپولیس از جذب بازیکن هم محروم بود به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساند.

هواداران پرسپولیس از همان ابتدا سناریوی جدایی برانکو را پیش بینی کرده بودند. آنها بارها جلوی در ساختمان باشگاه جمع شدند و اعتراض خود را به اعضای هیئت مدیره و به ویژه ایرج عرب نشان دادند و او را دلیل اصلی جدایی برانکو و فراری دادن او دانستند.

با وجود آنکه ایرج عرب با پرسپولیس دو جام به دست آورد اما اصلا محبوبیت لازم را ندارد چرا که او باعث جدایی برانکو که به اسطوره ای در پرسپولیس تبدیل شده بود شد.

هواداران پرسپولیس عرب و همکاران او را عامل اصلی این جدایی دانستند و هر چه او دلیل و استدلال آورد کسی گوش شنوا نداشت و هر روز اعتراض هواداران پرسپولیس در حال بیشتر شدن است.

به نظر می رسد که حق با هواداران است و آنها در پیش بینی کردن سناریوی جدایی برانکو به خوبی فرضیه سازی کردند. برانکو در جدید ترین مصاحبه خود که با خبرگزاری ایسنا داشت به انتقاد تند از ایرج عربی و نبی دو عضو اصلی هیئت مدیره پرسپولیس پرداخت و آنها را به دروغگویی متهم و تاکید کرد که دلیل اصلی جدایی او آنها به ویژه ایرج عرب بودند که وعده های غیر عملی زیادی به او  دادند.

با سخنان و اظهار نظرهای تندی که برانکو بر زبان می آورد کار برای هیئت مدیره جدید پرسپولیس و البته سرمربی آرژانتینی هم بسیار سخت شده است و پیش بینی می شود که تیم سرخ پوش در فصل جدید روزهای سختی را تجربه کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-15 23:32

افزودن دیدگاه جدید