کد مطلب: 

230758

استراماچونی و ترکیب اصلی استقلال

سرمربی استقلال در تلاش برای پیدا کردن بهترین ترکیب تیم جدیدش برای فصل بعد است.
استراماچونی و ترکیب اصلی استقلال

به گزارش شفقنا، استقلال با اردوی آماده سازی و بازی های تدارکاتی در تلاش برای رسیدن به آمادگی مطلوب برای فصل جدید است. در این میان استراماچونی هم در حال شناخت هر چه بیشتر بازیکنان است تا بتواند گزینه های مدنظرش برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آبی پوشان برای فصل بعد را پیدا کند.

البته به نظر می رسد که در خط دفاعی و خط میانی استراماچونی تا حد زیادی به جمع بندی رسیده است. درون دروازه حسین حسینی شماره یک آبی پوشان برای فصل بعد خواهد بود و زوج محمد دانشگر – سیاوش یزدانی جلوی حسینی به عنوان مدافعین وسط استقلال نقش آفرینی خواهند کرد. جایگاه وریا غفوری در سمت راست خط دفاعی محفوظ است و میلاد زکی پور احتمالا فصل آینده این شانس را خواهد داشت که دوباره در بخش اعظم فصل به عنوان مدافع چپ آبی ها به میدان برود.

در خط میانی اما با جدایی یا مشخص نشدن تکلیف ستاره هایی مانند پاتوسی، چشمی و کریمی این مسعود ریگی و رضا آذری بوده اند که در بازی های اخیر زیر نظر استراماچونی به عنوان هافبک های تدافعی یا مرکزی تیم به میدان رفته اند و در کنار آنها داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی دیگر گزینه هایی هستند که توجه استراماچونی را برای تکمیل خط میانی چهار نفره استقلال به خود جلب کرده اند.

در خط حمله البته فعلا استراماچونی از گزینه هایی مانند مرتضی تبریزی و سجاد آقایی بهره می گیرد اما واقعیت این است که سرمربی ایتالیایی استقلال برای این پست روی گزینه های خارجی بیشتر تاکید دارد و احتمالا دیاباته به زودی جای یکی از این دو مهاجم را خواهد گرفت.  این در حالی است که گفته می شود استقلال به دنبال خرید یک مهاجم خارجی دیگر هم هست تا شاید فصل آینده شاهد حضور یک زوج خارجی در نوک خط حمله استقلال باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-12 19:56

افزودن دیدگاه جدید