کد مطلب: 

230706

آخرین اخبار انتقالات فوتبال اروپا؛ رئال برای خرید نیمار وارد شد

قرار گرفتن نیمار در لیست فروش پاری سن ژرمن و قیمت احتمالی پوگبا برای پیوستن به رئال مادرید، از جمله مهمترین اخبار نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا محسوب می شوند.
آخرین اخبار انتقالات فوتبال اروپا؛ رئال برای خرید نیمار وارد شد

به گزارش شفقنا، در ادامه مهمترین و جدیدترین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مرور می کنیم:

یونایتد به لوکاکو اجازه جدایی نمی دهد

روملو لوکاکو باید در منچستریونایتد بماند.

براساس گزارش سان، اوله گانر سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در گفت و گو با روملو لوکاکو به این بازیکن بلژیکی اعلام کرده که باید در منچستریونایتد بماند و این باشگاه اجازه جدایی به لوکاکو نمی دهد. این در حالی است که پیش از این اخباری مبنی بر تمایل لوکاکو برای جدایی از منچستریونایتد منتشر شده بود. اینتر میلان یکی از باشگاه هایی است که به شدت به دنبال این مهاجم بلژیکی است.

گریزمان در یک قدمی پیوستن به بارسلونا

بارسلونا درصدد است تا نهایتا چند روز دیگر و پیش از شروع اردوی پیش فصل تیم، خرید آنتوان گریزمان را نهایی کند.

براساس گزارش اسپورت، مبلغ فسخ قرارداد آنتوان گریزمان در این ماه با ۱۲۰ میلیون یورو کاهش یافته و فعلا باشگاه بارسلونا در حال مذاکره با اتلتیکو مادرید برای رسیدن به توافق برای نحوه پرداخت چنین مبلغی است. باشگاه بارسلونا تصمیم دارد تا نهایتا ۴ روز دیگر خرید گریزمان را نهایی کند.

فلورنتینو پرس به دنبال نیمار

رئال مادرید در تلاش است تا بی سر و صدا مذاکرات خود برای خرید نیمار از پی اس جی را پیش ببرد.

بنابر گزارش اسپورت، اگرچه فلورنتینو پرس حاضر به اعلام عمومی این اتفاق نیست اما رئیس باشگاه رئال مادرید همچنان به دنبال خرید نیمار است و قصد دارد که این ستاره برزیلی را در یک عملیات پیچیده به سانتیاگو برنابئو ببرد.

پاری سن ژرمن اعلام کرده که حاضر به فروش نیمار است و از بارسلونا هم به عنوان مقصد احتمالی این مهاجم نام برده می شود. با این حال، وارد شدن احتمالی رئال به کورس خرید نیمار می تواند شرایط بارسا برای خرید وی را با دشواری های بیشتری روبرو کند. خود باشگاه پاری سن ژرمن هم ترجیح می دهد که نیمار را به رئال مادرید بفروشد نه بارسلونا.

فنرباغچه به دنبال مسعود اوزیل

باشگاه ترکیه فنرباغچه به دنبال خرید قرضی ستاره آلمانی آرسنال است.

بنابر گزارش اسکای اسپورت، به نظر می رسد که مسعود اوزیل دیگر جایی در برنامه های باشگاه آرسنال ندارد و این باشگاه به دنبال فروش این بازیکن آلمانی است. یکی از باشگاه هایی که برای خرید اوزیل اقدام کرده فنرباغچه ترکیه است. با این وجود، این باشگاه ترکیه ای توان خرید دائم اوزیل را ندارد و پیشنهاد خرید این بازیکن را به صورت قرضی داده است.

شرط فروش پوگبا

منچستریونایتد با مبلغی کمتر از ۱۸۰ میلیون یورو حاضر به فروش پوگبا نیست.

بنابر گزارش مارکا، رئال مادرید به شدت به دنبال خرید پل پوگبا است و زیدان یکی از اولویت های اصلی خود برای تقویت تیم را خرید پوگبا اعلام کرده است. با این وجود، منچستریونایتد به راحتی حاضر نیست که ستاره فرانسوی تیمش را به فروش برساند و تنها در صورتی حاضر به مذاکره با رئال مادرید بر سر فروش پوگبا است که این باشگاه اسپانیایی حاضر باشد که ۱۸۰ میلیون یورو برای پوگبا پرداخت کند.

پیشنهاد جدید یووه برای راضی کردن آژاکس

یوونتوس برای توافق با آژاکس بر سر دی لیخت، ۵۰ میلیون یورو به اضافه مواز کین را به این باشگاه هلندی پیشنهاد داده است.

براساس گزارش گزتو دلو اسپورت، باشگاه یوونتوس با متیس دی لیخت به توافق رسیده و این بازیکن هلندی با رد کردن پیشنهادات باشگاه هایی از جمله بارسلونا و پی اس جی قبول کرده که راهی یوونتوس شود. با این وجود، یوونتوس فعلا نتوانسته رضایت آژاکس را برای این انتقال جلب کند. آژاکس به دنبال فروش دی لیخت به مبلغ ۷۵ میلیون یورو است اما یوونتوس پیش از این تنها ۵۰ میلیون یورو پیشنهاد داده بود. قهرمان سری آ در جدیدترین اقدام خود برای نهایی کردن این انتقال، پیشنهاد داده که علاوه بر ۵۰ میلیون یورو موآز کین را هم به آژاکس بدهد. پیشنهادی که فعلا پاسخی از جانب آژاکس نداشته است.

نقشه اتلتیکو برای خرید هرموسو

اتلتیکو مادرید برای جذب ماریو هرموسو می خواهد تا تابستان بعد صبر کند.

براساس گزارش مارکا، ماریو هرموسو یکی از بازیکنانی است که در لیست خرید اتلتیکو مادرید قرار داد اما این باشگاه برای خرید این بازیکن می خواهد فعلا صبر کند. تنها یک فصل دیگر از قرارداد هرموسو با اسپانیول باقی مانده و بر همین اساس، باشگاه اتلتیکو مادرید قصد دارد که یک فصل دیگر هم صبر کند و تابستان آینده این بازیکن را به صورت آزاد و بدون پرداخت هیچ مبلغی به خدمت بگیرد.

اورتون به دنبال مالکوم

باشگاه اورتون درصدد است تا مهاجم برزیلی بارسلونا را خریداری کند.

براساس گزارش ار ام سی اسپورت، مالکوم تابستان گذشته به بارسلونا پیوست اما در تیم والورده فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد و همین مسئله باعث شده که احتمال جدایی این بازیکن برزیلی از بارسلونا قوت بگیرد. یکی از باشگاه هایی که به دنبال خرید مالکوم بوده، اورتون است. این باشگاه انگلیسی برای خرید مالکوم پیشنهادی به ارزش ۴۱ میلیون یورو به باشگاه کاتالان داده است.

دی لیخت نمی آید، نیمار می رود

مدیر ورزشی جدید باشگاه پاری سن ژرمن از نیامدن متیس دی لیخت به این تیم خبر داده است.

براساس گزارش گل، لئوناردو در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان مدیروزشی باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرده که اگرچه دی لیخت بازیکن بسیار خوبی است اما قیمت این بازیکن بیش از حد گران شده و پی اس جی دیگر تمایلی برای جذب این مدافع جوان ندارد.

لئوناردو همچنین اعلام کرده که نیمار در لیست فروش پی اس جی است و در صورتی که یک پیشنهاد مناسب برسد، این باشگاه فرانسوی نیمار را می فروشد.

فیلیپه لوئیز به دنبال تمدید با اتلتیکو

فیلیپه لوئیز به دنبال تمدید با اتلتیکو مادرید است.

بنابر گزارش مارکا، مدت قرارداد فیلیپه لوئیز با اتلتیکو مادرید به پایان رسیده است اما این بازیکن برزیلی به دنبال تمدید قرارداد با این باشگاه است. بر همین اساس، قرار است که لوئیز به زودی راهی مادرید شود تا مذاکراتی با سران اتلتیکو مادرید برای بستن یک قرارداد جدید داشته باشد.

خامس به ناپولی نزدیک تر شد

خامس رودریگس در آستانه پیوستن به ناپولی قرار دارد.

بنابر گزارش جیانلوکا دی مارتزیو، رودریگس بعد از سپری دورانی قرضی در بایرن مونیخ دوباره به رئال مادرید بازگشته است. اما این بازیکن کلمبیایی در برنامه های فصل بعد رئال جایی ندارد و باید به دنبال یافتن یک باشگاه جدید باشد. در این میان یکی از جدی ترین مشتریان خامس، ناپولی است. اخیرا مدیر باشگاه ناپولی به مادرید سفر کرده تا مذاکراتی با باشگاه رئال مادرید و همچنین ایجنت معروف خامس، خورخه مندس، داشته باشد. مذاکرات دو طرف تا حدود زیادی به شکل مثبت پیش رفته و به نظر می رسد که تا انتقال این ستاره کلمبیایی به ناپولی زمان زیادی باقی نمانده است. خامس سابقه حضور زیر نظر کارلو آنچلوتی را در رئال داشته و حالا هم آنچلوتی و هم خامس دوست دارند که دوباره در کنار یکدیگر و در یک تیم جدید کار کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-10 23:48

افزودن دیدگاه جدید