کد مطلب: 

230659

قیمت طلا، سکه و مثقال امروز ۹۸/۰۴/۱۸

همزمان با کاهش قیمت طلای جهانی، قیمت طلا در بازار ایران نیز کاهش یافته است؛ هم اکنون هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۸ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهارآزادی ۴ میلیون و ۵۲۲ هزار تومان قیمت خورده است.
قیمت طلا، سکه و مثقال امروز ۹۸/۰۴/۱۸

به گزارش تسنیم، قیمت طلا در بازارهای جهانی طی روز جاری با کاهش همراه بوده و به 1388 دلار رسیده است. کاهش قیمت جهانی طلا به همراه کاهش قیمت ارز در بازار داخلی موجب کاهش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی شده است.

انتشار آمارهای قوی تر از حد انتظار از بازار کار آمریکا در روز جمعه موجب شده تا احتمال کاهش قابل توجه نرخ بهره در نشست ماه جاری فدرال رزرو به حداقل ممکن برسد و این مسئله سبب شده ارزش دلار به بالاترین رقم های 3 هفته اخیر برسد.

با این حال به دلیل رشد ناچیز دستمزدها و دیگر آمارهای ضعیف اقتصادی، همچنان انتظار می رود بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را 25 واحد کاهش دهد.

بازارها اکنون منتظر سخنرانی سه ماهه جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در کنگره هستند تا سرنخ هایی از چشم انداز سیاست پولی آمریکا در بازه زمانی کوتاه مدت به دست بیاورند.

امروز در بازار سبزه میدان، قیمت طلا نسبت به دیروز کاهش یافته و هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 428 هزار و 700 تومان، هر گرم طلای 24 عیار با قیمت 571 هزار و 600 تومان و هر مثقال طلا با قیمت یک میلیون و 856 هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

سکه‌فروشان سبزه میدان، امروز قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید را 4 میلیون و 522 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم را 4 میلیون و 360 هزار تومان، نیم سکه بهارآزادی را 2 میلیون و 358 هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی را یک میلیون و 521 هزار تومان و سکه گرمی را 989 هزار تومان اعلام کرده اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-09 14:57

افزودن دیدگاه جدید