کد مطلب: 

230590

معمای پرسپولیس؛ پایان نقل و انتقالات سرخپوشان؟

نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل پر بودن لیست بازیکنان این تیم متوقف شده است.
معمای پرسپولیس؛ پایان نقل و انتقالات سرخپوشان؟

به گزارش شفقنا، گابریل کالدرون در کنفرانس خبری امروز خود در واکنش به اینکه آیا به دنبال خرید بازیکن جدیدی است و تکلیف لیست ورودی و خروجی سرخپوشان چه می شود، اظهار کرد:«من تا حالا هیچ لیستی به باشگاه نداده‌ام و لیست ما کامل است. اگر قرار باشد کسی بیاید، باید در ترکیب بازیکنان یک نفر خالی شود اما نمی‌دانم چه پیش می‌آید. اگر قرار باشد یک بازیکن بزرگ به تیم بیاید باید یک بازیکن از تیم خارج شود و اگر قرار باشد یک بازیکن زیر ۲۳ سال به پرسپولیس بیاید باید از لیست جوانان یک بازیکن خارج شود».

این صحبت های سرمربی آرژانتینی پرسپولیس مسئله ای را آشکار می کند که پیش از آن هم مطرح شده بود. ترافیک بازیکن در لیست بزرگسالان و جوانان پرسپولیس در حال حاضر به شکلی است که این تیم توان جذب بازیکن جدیدی را ندارد. سرخپوشان برای خرید بازیکن جدید نیاز دارند که از بین بازیکنان فعلی تیم، فرد یا افرادی را خط بزنند اما این مسئله به این سادگی ها ممکن نیست.

پیش از این از علیرضا بیرانوند و علی علیپور به عنوان دو بازیکنی که احتمالا از جمع سرخپوشان جدا می شوند، نام برده می شد اما بیرانوند قرار است که در پرسپولیس بماند و خود باشگاه هم علی رغم اصرار علیپور، تلاش دارد که این مهاجم  را در جمع سرخپوشان نگه دارد. به این ترتیب، هیچ بازیکنی در لیست خروجی پرسپولیس قرار نمی گیرد. این در حالی است که پرسپولیس برای فصل بعد حتی در صورت ماندن علیپور هم به یک مهاجم وسط دیگر نیاز دارد. علاوه بر این باشگاه مذاکراتی را هم با وحید امیری کلید زده تا شاید این وینگر ملی پوش را هم جذب کند. با این اوصاف، پرسپولیس مجور است که حداقل روی نام دو بازیکن فعلی بزرگسال تیمش خط قرمز بکشد اما معمای بزرگ اینجاست که پرسپولیس می تواند کدام بازیکنان را در لیست فروش بگذارد؟

این سوالی است که در حال حاضر خود باشگاه پرسپولیس هم برای آن جوابی ندارد و مدیران این باشگاه هم نمی دانند که کدام یک از بازیکنان را می توان کنار گذاشت. شاید در نهایت این کالدرون باشد که بنابر نیازهای تیمش باشگاه را مجبور کند که حداقل روی یک بازیکن خط قرمز بکشد تا شرایط برای خرید یک مهاجم جدید و احتمالا خارجی فراهم شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-06 23:28

افزودن دیدگاه جدید