کد مطلب: 

230567

چه کسی در پرسپولیس با طارمی، امیری و رضاییان مذاکره کرد؟

مسئولان باشگاه پرسپولیس در شرایطی با مهدی طارمی، رامین رضاییان و وحید امیری مذاکره کرده اند که پاسخ این سه بازیکن به پرسپولیس متفاوت بوده است.
چه کسی در پرسپولیس با طارمی، امیری و رضاییان مذاکره کرد؟

به گزارش ایران پژواک، باشگاه پرسپولیس با حضور گابریل کالدرون تمریناتش را شروع کرده و امیدوار است بتواند موفقیت های دوران برانکو ایوانکوویچ را تکرار کند.

در این میان صحبت های زیادی درباره بازگشت بازیکنان سابق پرسپولیس به این تیم مطرح شد. از جمله مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و وحید امیری.

احمدزاده به پرسپولیس بازگشت اما طارمی و رضاییان برای بازگشت شرایط متفاوتی داشتند.

مهدی محمدنبی عضو هیات مدیره پرسپولیس اعلام کرد که نماینده این باشگاه در مذاکره با رضاییان و طارمی بوده است. وی در خصوص دلایل پاسخ منفی این بازیکنان به پرسپولیس گفت: من با رامین رضاییان صحبت و درخواست کردم به پرسپولیس بیاید. با طارمی هم صحبت کردم. نیت این دو بازیکن این بود که به پرسپولیس بیایند. طارمی درگیر عقد قرارداد با یک تیم خارجی است. طارمی هم قراردادش را با الشحانیه تمدید کرد. با طارمی صحبت کردم و ایشان عازم خارج از کشور بود.

نبی درباره وحید امیری هم گفت: پرسپولیس خانه وحید امیری است. ایرج عرب دارد این قضیه را دنبال می کند. باشگاه با این بازیکن تماس گرفته است. من هم شنیده ام دو باشگاه ایرانی به ترابوزان نامه زده اند و دنبال امیری هستند. امیدوارم این موضوع هم حل و فصل شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-06 09:46

افزودن دیدگاه جدید