کد مطلب: 

230481

به خاطر استقلال ۶ میلیارد ضرر کردم/فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

بازیکن ملی پوش استقلال تهران ضمن رضایت از تمرینات پیش فصل این تیم گفت: باوجود اینکه به خاطر ماندن در استقلال ۵ - ۶ میلیارد تومان ضرر کردم اما منتی بر هیچکس نیست.
به خاطر استقلال ۶ میلیارد ضرر کردم/فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

به گزارش ایران پژواک، وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز استقلال تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد و راجع به شرایط این تیم گفت: امسال تمرینات پیش فصل را به موقع و خیلی خوب شروع کردیم. در عرض ۱۰ روزی که تمرین داشتیم شرایط نسبتاً خوبی داریم.

بازیکن ملی پوش استقلال تهران افزود: به نظرم وضعیت تیم با اردوی پیش رو و همچنین جذب نفرات جدید بهتر از این هم خواهد شد.

غفوری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید ناکامی‌های فصل گذشته را جبران کنید؟ تصریح کرد: این طور نبود که سال گذشته فصل خوبی نداشته باشیم. اگر بازی‌های نیم فصل دوم را دیده باشید، می‌بینید که خیلی خوب نتیجه گرفتیم. الان هم فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم. در بازی‌های نیم فصل دوم نیز فکر می‌کنم قهرمان شدیم.

وی درباره شانس قهرمانی استقلال در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم با توجه به تمرینات خوبی که آغاز کرده ایم بتوانیم از همین ابتدای لیگ، نتایج خوبی بگیریم و قهرمان شویم.

بازیکن ملی پوش استقلال تهران درباره تغییرات به وجود آمده در لیست این تیم گفت: تغییرات زیاد قطعاً به ضرر هر تیمی همچون استقلال است. اینکه نفرات و استخوان بندی تیم حفظ شود، مهم است که امیدوارم این موضوع صورت گرفته باشد.

غفوری در مورد کاپیتانی خود در فصل آینده تأکید کرد: تاکنون هیچ صحبتی در این زمینه نشده است. من تابع باشگاه هستم و هر تصمیمی که گرفته شود از آن تبعیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تمدید قرارداد شرط بستن بازوبند را داشته اید؟ افزود: خودتان هم می‌گویید این حرف‌ها شایعه است پس چه لزومی دارد آن را مطرح کنید. برای تمرین قرارداد هیچ گونه شرطی همچون بستن بازوبند کاپیتانی نداشتیم. نمی دانم چرا این سوال را در تمرین از من می‌پرسید.

بازیکن ملی پوش استقلال تهران تصریح کرد: یک بار برای همیشه می گویم ماندنم در استقلال منتی بر سر کسی نیست. به خاطر دلم قراردادم را تمدید کردم. برای ماندن در استقلال نزدیک به ۵-۶ میلیارد ضرر کردم اما خودم خواستم و منتی نیست.

غفوری در مورد طولانی شدن پروسه تمدید قراردادش اذعان داشت: من دو جلسه با آقایان منزوی و فتحی داشتم. باشگاهم درگیری‌های خودش را داشت و نمی‌توانستم زنگ بزنم و بگویم قرارداد من را تمدید کنید.

وی در خصوص دلخوری برخی بازیکنان قدیمی از رفتار مدیران استقلال، خاطرنشان کرد: از دلخورها بپرسید چرا ناراحت هستند. من در استقلال ماندم و هیچ منتی هم نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-07-02 23:12

افزودن دیدگاه جدید