کد مطلب: 

230350

لیست بلندبالای غایبان لیگ نوزدهم؛ برانکو، شفر، دایی، مجیدی و فردوسی‌پور

هرچند برانکو چند قهرمانی پیاپی برای پرسپولیس آورد ولی در لیگ بعدی، سرخپوشان باید به عدم حضورش عادت کنند. بی شک او بزرگترین غایب لیگ جدید خواهد بود.
لیست بلندبالای غایبان لیگ نوزدهم؛ برانکو، شفر، دایی، مجیدی و فردوسی‌پور

به گزارش ایران پژواک، ستاره‌های زیادی به تیم‌های لیگ برتری اضافه شده‌اند؛ چهره‌هایی، چون استراماچونی یا دنیزلی، اما ستاره‌های بزرگی نیز جایی در فصل نوزدهم ندارند. ما نسبت به لیگ قبلی، ده‌ها چهره را دیگر در تیم‌ها نمی‌بینیم. 

*برانکو ایوانکوویچ؛ مهم‌ترین چهره سه فصل اخیر لیگ ایران بود. قهرمانی پشت قهرمانی برای پرسپولیس آورد ولی در لیگ بعدی، سرخپوشان باید به عدم حضورش عادت کنند. 
*علی دایی؛ سرمربی سایپا بود، اما به خاطر مصاحبه‌ای در مورد عدم دریافت مطالباتش از سوی مدیریت باشگاه برکنار شد و تا به حال نیز، تیمی نگرفته است. 
*وینفرد شفر؛ نمی‌توانیم او را یک مربی ناکام مطلق بدانیم ولی آن‌قدر‌ها هم دستاورد نداشت که بتوانیم از شفر دفاع کنیم. او در لیگ بعدی در ایران حضور نخواهد داشت. 
*عادل فردوسی‌پور؛ هیچ‌کس نمی‌تواند جای خالی عادل را پر کند. نه در گزارش بازی‌ها، نه در اجرای برنامه‌های مختص لیگ برتر از شبکه سوم سیما! جای عادل و برنامه ۹۰ همچنان خالی است. 
*فرهاد مجیدی؛ شماره ۷ فراموش‌نشدنی استقلال، قید ادامه همکاری با آبی‌ها را زد و به تیم امید رفت. به خاطر آرزوی یک ملت، برایش باید دعای موفقیت کنیم. 
*علی کریمی؛ مدتی به عنوان سرمربی، مدیرعامل و همه‌کاره باشگاه سپیدرود فعالیت کرد، اما فصل آینده، فعلاً خبری از حضورش در لیگ نیست. 
*جان توشاک؛ قبل از شروع فصل هجدهم، چه حال خوبی داشتیم. جان توشاک سرمربی تراکتورسازی شده بود، اما عمر مربیگری اش زیاد طولانی نشد. 
*خداداد عزیزی؛ سرمربی سپیدرود هنوز تیمی نگرفته و بعید است با این شرایط، هدایت تیم دیگری را برعهده بگیرد. 
*خسرو حیدری؛ خداحافظی پر از اشک و آه مدافع راست تیم ملی و استقلال در این فصل باعث غیبت این بازیکن در لیگ نوزدهم می‌شود. 
*غایبان دیگر؛ شاید خیلی‌های دیگر هم در فصل آینده نباشند؛ علی علیپور، علیرضا بیرانوند، پژمان منتظری، مجید جلالی، آیاندا پاتوسی، گادوین منشا، کی‌روش استنلی و...

در یک کلام، فصل نوزدهم با حضور بازیکنان جدید و مربیان تازه از راه رسیده آغاز می‌شود و در غیاب بازیکنان و مربیانی که باید منتظر حضورشان هم باشیم!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-27 23:22

افزودن دیدگاه جدید