کد مطلب: 

230289

غفوری: تعصبم را به خاطر پول کنار نگذاشتم و تمدید کردم

مدافع ملی پوش استقلال ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریعتر تیم برای موفقیت کامل شود.
غفوری: تعصبم را به خاطر پول کنار نگذاشتم و تمدید کردم

به گزارش ایران پژواک، وریا غفوری مدافع راست ملی پوش استقلالی ها تا به امروز مهم ترین مهره ای است که قرارداد خود را تمدید کرده و برای لیگ نوزدهم در استقلال حضور خواهد داشت. غفوری بعد از تمدید قرارداد در گفت و گو با همشهری ورزشی درباره این تصمیم خود گفت: «باتوجه به پیشنهادی که استقلالی‌ها دادند، اگر می‌خواستم منطقی فکر کنم و احساسات را کنار بگذارم، باید خیلی راحت از تیم جدا می‌شدم اما بین مغز و قلبم، در نهایت قلبم را انتخاب کردم و راضی به تمدید شدم. من در همین مدت پیشنهادهای خوبی دریافت کردم اما نتوانستم به احساس و تعصبم نسبت به استقلال بی‌تفاوت باشم. من نتوانستم تعصبم را به‌خاطر پول کنار بگذارم و به همین‌خاطر تمدید کردم.»

وریا در ادامه اشاره‌ای هم به شرایط این روزهای استقلال داشته و می‌گوید:‌ «من از لحظه‌ای که قراردادم را تمدید کردم، به موفقیت تیم فکر می‌کنم. امیدوارم نفرات لازم هرچه سریع‌تر جذب شوند و تیم کامل شود. معتقدم اگر این اتفاق رخ دهد، استقلال در فصل جدید حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. استقلال همیشه مدعی بوده و حتی در روزهای سخت هم بزرگی خودش را نشان داده است. ما در سال‌های بدمان هم جزو تیم‌های بالای جدول بودیم، سهمیه آسیا گرفتیم و در لیگ قهرمانان از مرحله گروهی بالا آمدیم. استقلال پتانسیل بالایی دارد و با این تمرینات به اهدافش می‌رسد.»

غفوری بعد از تمدید قرارداد و نفر اول تمرینات استقلال و با توجه به کاپیتانی احتمالی او در فصل آینده، مهره پر رنگ تمرینات سرمربی ایتالیایی به شمار می رود. غفوری با حضور زودهنگام گام بلندی برای آمادگی کامل در فصل جدید برداشته و تلاش می کند تا در چهارمین سال حضور در استقلال مهره ای کلیدی برای استراماچونی باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-25 23:44

افزودن دیدگاه جدید