کد مطلب: 

230141

پیروز قربانی: گزینه های زیادی برای جایگزینی رحمتی داریم

مربی جدید استقلال گفت: هواداران به استراماچونی زمان دهند حتما موفق خواهد شد.
پیروز قربانی: گزینه های زیادی برای جایگزینی رحمتی داریم

به گزارش ایران پژواک، پیروز قربانی با حضور در برنامه ورزش و مردم، به صحبت در مورد فصل جدید پرداخت و گفت: «استراماچونی باید سریعا از بازیکنان شناخت پیدا کند. از سوی دیگر، بازیکنان نیز باید روح قهرمانی را در خود پرورش دهند. همچنین مدیرت نباید اجازه دهد مشکلات مالی روی تیم اثر بگذارد.»

او اضافه کرد: «امیدوارم امسال همه با هم کمک کنیم استقلال قهرمان لیگ شود. امسال لیگ فشرده‌ای داریم و امیدوارم مشکلات مالی لطمه نزند. مهم‌ترین مشکل استقلال در فصل قبل این بود که وقتی بازیکنان تاپ خود را از دست داد، نتوانست بازیکن تاپ جدیدی، جذب کند.»

قربانی در مورد حضور بهزاد غلامپور و جدایی مهدی رحمتی افزود: «غلامپور یکی از بهترین گلر‌های ایران بوده است و تجربه خوبی دارد. البته در زمان شادی گل باید مراقب او باشیم هر چند پرش‌های غلامپور فقط مختص علی دایی است!  از سوی دیگر، باشگاه استقلال گزینه‌های زیادی برای پر کردن خلأ رحمتی دارد. باید مشخض شود که گلر اول تیم چه کسی است؛ موضوعی که در سال‌های گذشته مشخص نبود.»

پیشکسوت استقلال که حالا مربی این تیم شده، در نهایت گفت: «برنامه‌ای برای دستیار شدن نداشتم، ولی قدر این موقعیت را می‌دانم. دو هدف را دنبال می‌کنم، اول می‌خواهم مسائل زیادی را یاد بگیرم و در ثانی باید به استقلال کمک کنم.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-21 21:59

افزودن دیدگاه جدید