کد مطلب: 

230114

جزئیات توافق تازه استقلال با ۲ بازیکن معترض

پس از فراز و نشیب های فراوان در نهایت توافقات نهایی حاصل شده و غفوری و حسینی در جمع آبی‌ها باقی مانده‌اند.
جزئیات توافق تازه استقلال با ۲ بازیکن معترض

به گزارش ایران پژواک، با وجود مصاحبه خطیر، معاون استقلال و شروع یک دعوای بزرگ بین او با سیدحسین حسینی و وریا غفوری، باشگاه مذاکراتش را با این دو بازیکن قطع نکرد. هواداران که از شفاف سازی در باشگاه استقبال کردند، این بار وریا و سیدحسین را تحت فشار گذاشتند. در این بین کامران منزوی نقش مهمی در باشگاه بازی کرد. او که شد مسئول مذاکره با تمدید‌ی‌ها بعد از دعوای حسینی و وریا با خطیر، با این دو بازیکن تماس گرفت و گفت باشگاه همچنان خواهان تمدید است و بهتر است به جای دعوا و اختلاف تکلیف همکاری را روشن کنند. حالا خبر رسیده توافقات حاصل شده و این دو بازیکن در جمع آبی‌ها باقی مانده‌اند.

حسینی؛ ۵۰۰ میلیون به قراردادش اضافه شد
باشگاه استقلال به حسینی گفت نمی‌تواند ۳ میلیارد تومان برای فصل جدید به او بدهد، آن هم به خاطر محدودیت‌هایی که در امضای قرارداد دارند. حسینی تأکید داشت فصل گذشته با رقمی برای استقلال بازی کرده که نسبت به دیگر بازیکنان کمتر بوده است. باشگاه بعد از یک بررسی به این نتیجه رسید که بهتر است بخشی از پول فصل جدید حسینی را به قرارداد فصل قبل او منتقل کند! به این شکل که ۳ میلیارد فصل جدید شد ۲/۵ میلیارد. ۵۰۰ میلیون تومان مابقی هم به قرارداد فصل قبل اضافه شد. استقلالی‌ها گفتند حق او در فصل قبل بیشتر بوده و به همین خاطر سال گذشته قراردادش به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و به گفته خطیر ۱/۵ میلیارد تومان تغییر می‌کند. در حال حاضر حسینی نزدیک به ۴۰۰ میلیون از باشگاه برای فصل قبل گرفته و بدین ترتیب باید ۸۰۰ میلیون تومان دیگر هم دریافت کند. باشگاه هم تعهد داده پول فصل قبل را با او تسویه‌حساب می‌کند. 

وریا؛ یک سال + ۲/۵ میلیارد
وریا غفوری اصرار داشت قراردادش سه ساله تمدید شود ولی با توجه به مذاکراتی که باشگاه با او داشت قبول کرد تا قرارداد یک ساله باشد. البته ممکن است در لحظه آخر توافقات دوباره تغییر کند و در نهایت استقلال با این بازیکن دو ساله امضا کند. وریا و استقلال روی رقم ۲/۵ میلیارد تومان هم توافق مالی داشتند. بدین ترتیب او هم در استقلال ماندنی شد. وریا پیش از این فکر می‌کرد باشگاه او را نمی‌خواهد. از رفتار مسئولان هم چنین چیزی متوجه شده بود ولی منزوی طوری با او رفتار کرد که در کل نظرش عوض شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-21 00:56

افزودن دیدگاه جدید