کد مطلب: 

230088

پرسپولیسی ها در جایگاه استقلال؛ موقعیتی که دگرگون شد

با رفتن برانکو، تیم پرسپولیس اکنون در موقعیتی قرار گرفته که رقیب دیرینه اش مدتها با آن دست و پنجه نرم می کرد.
پرسپولیسی ها در جایگاه استقلال؛ موقعیتی که دگرگون شد

به گزارش شفقنا، تا چند هفته قبل استقلال شرایطی بحرانی را سپری می کرد. نه سرمربی داشت و نه معلوم  بود که برنامه این تیم در بازار انتقالاتی چیست اما حالا شرایط کاملا متفاوت شده است. استقلال نه تنها یک مربی سرشناس به خدمت گرفته بلکه با قدرت در نقل و انتقالات هم ظاهر شده و فعلا ۵ بازیکن جدید خریده و با بیشتر بازیکنان فعلی هم تمدید کرده است تا یک تیم به ظاهر قدرتمند را برای فصل بعد بچیند.

این در حالی است که پرسپولیس مسیری متفاوت با استقلال را طی کرده و از شرایطی آرمانی به شرایطی بحرانی دچار شده است. تا چند هفته قبل و زمانی که رقیب دیرینه بحران های ناشی از یک فصل ناکامی دیگر را سپری می کرد، پرسپولیسی ها با برانکو نه تنها قهرمانی لیگ را جشن گرفتند بلکه قهرمان جام حذفی هم شدند تا یک دوگانه فوق العاده را کسب کنند و همه چیز برای این تیم ایده آل به نظر برسد. با این وجود، جدایی ناگهانی برانکو شوک بزرگی به سرخپوشان وارد کرده و آنها را وارد نوعی بحران کرده است.

حالا پرسپولیس تقریبا در موقعیتی قرار گرفته که در زمانی نه چندان دور استقلال با آن روبرو بود. پرسپولیس فعلی نه سرمربی دارد و نه برنامه انتقالاتی این تیم مشخص است. خریدهای جدیدی صورت نگرفته و ستاره هایی مانند علیپور و بیرانوند هم ساز جدایی کوک کرده اند. در این شرایط، عجیب نیست که فعلا هواداران این تیم به شدت از وضعیت حاکم بر پرسپولیس ناراضی هستند و معلوم نیست که فصل آینده چه سرنوشتی در انتظار قهرمان سه فصل اخیر لیگ باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-19 23:04

افزودن دیدگاه جدید