کد مطلب: 

230065

محسن خلیلی جواب اتهامات میناوند را داد!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به هجمه‌هایی که علیه او صورت گرفته پاسخ داد و عنوان کرد عده‌ای چشم به جایگاه او دارند.
محسن خلیلی جواب اتهامات میناوند را داد!

به گزارش شفقنا، بعد از آنکه خبر سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در الاهلی عربستان منتشر شد، تعدادی از هواداران پرسپولیس طی دو روز اخیر مقابل محل دفتر این باشگاه حضور پیدا کردند و اعتراض‌شان را نسبت به عدم موفقیت مدیران پرسپولیس در حفظ این سرمربی نشان دادند.

در جریان اعتراضاتی که هواداران پرسپولیس داشتند، محسن خلیلی سرپرست این تیم در فصل اخیر در جمع آنها حضور پیدا کرد تا به نوعی معترضان را دعوت به آرامش کند و پیرامون حواشی ایجاد شده به صحبت بپردازد ولی در زمانی که او مشغول صحبت با تماشاگران بود، خبری منتشر شد که خلیلی عنوان کرده افشین قطبی و علی دایی جزو گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس هستند و این اعتراضات به نوعی موجب می‌شود که یکی از آنها به این تیم نیاید.

این خبر با وجود اینکه از سوی خلیلی رد شد، اما واکنش‌هایی به همراه داشت که یکی از آنها از سوی مهرداد میناوند، بازیکن سابق سرخ‌پوشان بود و او در ویدئویی خلیلی را متهم به اطلاع از اتفاقات درون باشگاه کرد و تاکید داشت اگر خلیلی اخباری از این مسائل دارد و به هواداران منعکس نمی‌کند، خیانت کرده است.

اکنون محسن خلیلی در گفت‌وگویی با سایت آنتن به واکنش‌ها و هجمه‌هایی که علیه او صورت گرفته، پاسخ داد که مشروح صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

* هواداران را عصبی‌تر کردند

اول می‌خواهم از حق و برند خودم دفاع کنم چون هجمه‌های زیادی علیه من وارد شده است؛ مخصوصا صحبت‌های شب گذشته آقای مهرداد میناوند در فضای مجازی که موجب شد تا یک سری اتفاقات جلوی درب باشگاه بیفتد و بجای اینکه پیشکسوتان ما، هواداران را دعوت به آرامش کنند، بیشتر جریحشان کردند و موجب شدند خیلی عصبانی‌تر و ناراحت‌تر مقابل در باشگاه باشند و اتفاقات ناگواری بیفتد.

* درباره کار من از برانکو سؤال کنید

اگر بخواهیم به گذشته برگردیم، چند ماه قبل در بیست و هفتم بهمن ماه ۹۷ طی توافقی با باشگاه پرسپولیس که بدون هیچ ضابطه و رابطه‌ای، بخاطر سابقه بازی‌ام در پرسپولیس و سابقه سرپرستی در تیم نفت که خیلی هم موفق بود و منجر به قهرمانی جام حذفی شد، کارم را شروع کردم و تجربه خیلی خوبی در کنار بچه‌های پرسپولیس و کادر فنی به دست آوردم؛ تجربه‌ای که در کنار آقای برانکو کسب کردم، سعی داشتم بهترین عملکرد را ارائه دهم و تمام زمان خودم را به این کار اختصاص دهم؛ دوست دارم شما هم روزی از آقای برانکو درباره کیفیت کارم و نقشی که در آن زمان داشتم، بپرسید؛ احساس می کنم کارم را به خوبی انجام دادم و هماهنگی خوبی با شخص آقای برانکو داشتم؛ امیدوارم از ایشان این سوال پرسیده شود.

* چرا نباید حرف مدیرعامل را گوش دهیم؟

انتظاری که از آقای میناوند داشتم، این بود که وقتی رک و صریح می‌آید تهمت خیانت به من می‌زند، در رابطه با مسئله‌ای که می‌گویند «اگر شما خبر داشتید و می‌دانستید، باید می‌آمدید به همه می‌گفتید یا برای آرامش هواداران باید پست می‌گذاشتید وگرنه خائن هستید»، این جمله را باید بگویم که خودِ شخص شما آقای میناوند، خیلی از باشگاه حمایت کردید و گفتید تا دو روز قبل هم از باشگاه حمایت می‌کنم ولی گول خوردم یا هر چیز دیگر! ما چطور نباید حرف مدیرعامل را گوش دهیم؟ هر اتفاقی افتاده صحبت می‌کنم ولی نه در جلسات هیات مدیره بودم و نه این مسائل در حیطه وظایف من بوده است.

* شاید این افراد چشم به حضور در این جایگاه دارند…

من سرپرست تیم هستم و شاید افرادی دارند این پست را به یک سری اتفاقات دیگر ارتباط می‌دهند که علاقه خاصی به حضورشان در این جایگاه داشته باشند وگرنه هیچ دلیل دیگری ندارد؛ مگر سال‌های گذشته آقایان خوردبین بزرگ، افشین پیروانی، قنبرپور، زادمهر، پنجعلی و … دخل و تصرفی در عقد قرارداد با سرمربی داشتند یا عکس‌شان در امضای قرارداد است؟ یا کسب درآمد برای بودجه حقوق سرمربی و جایگزینی داشتند یا صحبت درباره سرمربی آینده کردند که این انگ به من زده شده است؟

* اگر عکس من با قطبی را داشتند، از فوتبال می‌روم

جالب است که آقای میناوند هم بارها و در جاهای مختلف گفتند عکس آن جلسه‌ای که ایشان با آقای افشین قطبی داشتند را دارم؛ از همین جا از ایشان خواهش می‌کنم اگر دسترسی به این عکس دارند، عکس یا شواهدی دارد که من جلسه‌ای با آقای افشین قطبی یا مدیر برنامه ایشان داشتم را بیاورد و همینجا این شواهد به برنامه شما(آنتن) نشان بدهد؛ اگر این اتفاق افتاد، نه تنها از پرسپولیس می‌روم، بلکه از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

* ۱۱ سال است قطبی را ندیدم

بارها گفتم که ۱۱ سال است آقای قطبی را ندیدم؛ مدیر برنامه ایشان را نیز ۹-۸ سال قبل در ختم مادر آقای قطبی دیدم؛ اصلا نمی‌دانم چند سال قبل بود ولی برای من جالب است که نمی‌دانم چه سناریویی چیده می‌شود؛ در زمانی که من وارد شدم، هیچ خلاء یا حاشیه‌ای نبود و نتوانستند حمله‌ای به پست سرپرستی پرسپولیس کنند ولی بعد از پایان فصل آنقدر نشستند تا این اتفاقات بیفتد و بهترین فرصت را زمانی دیدند که پرسپولیس به حاشیه رفته است؛ شروع به این صحبت‌ها کردند ولی وقتی امروز به باشگاه رفتم و هواداران از من خواستند تا برای آنها صحبت کنم، با روی باز و انرژی مثبت و لبخند با بچه‌ها صحبت کردم.

* هر رفتاری مقابل هواداران می‌کردم، یک چیز می‌گفتند

متاسفانه فضای فوتبال ما آنقدر بد است که هر رفتاری کنید، یک انتقادی به آن وارد می‌شود؛ اگر آن موقع اخم می‌کردم، می‌گفتند آقای خلیلی هواداران را تحویل نگرفت؛ اگر بلند صحبت می‌کردم تا همه بشنوند، می‌گفتند سر هوادار داد زد؛ اگر آرام حرف می‌زدم، می‌گفتند ترسیده است؛ خندیدم تا به آنها روحیه بدهم و دعوت به آرامش کنم؛ سه بار با آنها صحبت کردم و تماشاگران را به داخل سالن اجتماعات بردیم؛ با آنها خصوصی حرف زدیم، پاسخ سوال‌هایشان را دادیم و جواب قانع کننده‌ای عنوان کردیم و … ؛ در کل اطلاعاتی که خودمان داشتیم را به آنها دادیم.

* صحبت‌های یک نفر به جای من پخش شد!

در بین صحبت با تماشاگران، صحبت‌های یک فرد را شنیدم که گفت محسن خلیلی گفته «افشین قطبی و علی دایی گزینه‌های ما هستند، لطفا با هجمه‌ها این مذاکرات را خراب نکنید.»؛ جالب است که صحبت‌های ایشان همه جا پخش شد و این موضوع را بزرگ کردند و واکنش‌های خیلی سریعی به این حرف دادند ولی خودم جلوی دوربین‌ها مقابل تماشاگران صحبت کردم و گفتم من چه زمانی گفتم آقایان قطبی و دایی گزینه‌های ما هستند؟ اگر گفته بودم، همان جا یکی تکذیب می‌کرد که خودتان گفتید؛ چطور می‌شود یک فرد، یک صدایی بگذارد و بگوید این حرف را زد و پس از آن تماشاگران این همه واکنش نشان دهند؛ در مملکتی زندگی می‌کنیم که الان اگر شخصی یک صدا بگذارد و بگوید شخصی با یک نفر دیگر رفت فلان جا و فلان کار را کرد، باید آبرو، شخصیت و همه چیز او را زیر سوال ببریم؟

* فقط می‌خواهند شخص من را بزنند

این اتفاقات یک سناریوی کثیف و واقعا برنامه‌ریزی شده است که اتاق فکر آن چندین ماه منتظرش بود که اتفاق بیفتد و اگر نگاه کنید، فقط و فقط شخص من را می‌زند؛ همانطور که آقای میناوند گفتند ما دوستان خوبی هستیم و چندین سال است یکدیگر را می‌شناسیم. این اتفاق برای من عجیب بود.

* ارتباط خوبی بین پیشکسوتان و تیم است

پرسپولیس تیمی بوده که از نظر پیشکسوتان شرایط متفاوتی نسبت به سایر تیم‌ها داشته و پیشکسوتان چند سالی است که ارتباط خیلی خوبی با تیم دارند و بعد از هواداران، حامیان اصلی هستند و این ارتباطشان خیلی کمک کرده و تیم رقیب نیز به این موضوع اذعان داشته است؛ در تیم پرسپولیس همیشه ارتباط باعث شده آن احترامی که بین هوادار، پیشکسوت و بچه‌های تیم حفظ شود و خودم شخصا همیشه احترام پیشکسوتان را حفظ کردم.

* نمی‌دانم چوب چه چیزی را می‌خورم

برای خودم هم خیلی عجیب بود. نمی‌دانم چوب چه چیزی را می‌خورم که این حرف‌ها راجع به من زده می‌شود؛ بخاطر آقای گلی پرسپولیس، سال خوب با افشین قطبی، سال خوب با علی دایی که قهرمان جام حذفی شدیم یا … ؟ نمی‌دانم این تهمت‌هایی که زده می‌شود، چه دلیلی دارد. خودم هم دوست دارم بدانم و روی قضایا ریز شوم ولی مسئله‌ای که است، من به این صندلی نچسبیدم و فقط برای خدمت به‌عنوان یک پرسپولیسی سعی کردم خدمت کنم؛ اگر افرادی که می‌بینند بهتر می‌توانند کار کنند یا مفیدتر باشند، مشکلی ندارم. بیایند بگویند می‌خواهیم خدمت و کار کنیم ولی نه اینکه قبلا قرار شده جایی را بگیرند ولی نشده و شروع کنند هجمه‌هایی را به افراد یا حتی تیم بزنند.

* موج هواداری علیه من ایجاد کردند

تمام گروه‌ها، کانال‌ها، صفحات اینستاگرامی و … که داشتند، سعی کردند روی یک سمت و سو حرکت کنند و از این حالت موج هواداری و اعتمادی که هواداران به یک سری افراد داشتند، سوء استفاده شود و هوادار را به جهتی بکشند که اصلا ارتباطی به قضایا ندارد؛ سعی کردند که هوادار را مقابل افراد، پیشکسوتان یا خود من قرار دهند؛ جالب است وقتی با هواداران صحبت می‌کردم، می‌گفتند شما مشکلی ندارید یا به قول عامیانه شما کاره‌ای در رفتن برانکو نبودید.

* برانکو گفته بود می‌رود

اگر نگاه کنید، برانکو در صحبت‌های خود گفته چند وقتی است روی این قضیه فکر می‌کنم و برای رفتن تصمیم می‌گیرم. شخصا خیلی امیدوار هستم ادامه همکاری با ایشان رقم بخورد و شنیدم باشگاه خیلی تلاش می‌کند تا برانکو را به جمع ما برگرداند؛ هنوز هم امیدوار هستم چون کار کردن با آقای برانکو خیلی لذت بخش بود. خبر جدا شدن و رفتن ایشان برای من خیلی دردناک و سخت بود.

* اگر برانکو می‌رفت، سرپرست مقصر بود؟

تلاش برای برگشت آقای برانکو اصلا به سرپرست تیم مرتبط نمی‌شود. سال گذشته‌ که تمدید قراردادشان در بازی با الجزیره بود، اگر آقای برانکو پیشنهاد بهتری داشت یا تصمیم به رفتن می‌گرفت یا هر اتفاقی می افتاد که از تیم جدا می‌شد، چه اتفاقی می‌افتاد؟ سرپرست وقت تیم مقصر می‌شد؟ باید از ایشان یا آقایان کریم باقری و پزشک تیم خرده می‌گرفتیم؟

* این صندلی چقدر ارزش دارد؟

روز اولی که آمدم و سرپرست پرسپولیس شدم، به عنوان یک هوادار و پرسپولیسی برای خدمت آمدم. بدون هیچ زد و بند و صحبت و حاشیه‌ای و بدون اینکه بخواهم کسی را بزنم و بدون اینکه بخواهم فشاری برای برکناری سرپرست آن زمان بیاورم یا مصاحبه‌ای کنم یا موجی درست کنم، آمدم؛ اما اگر فوتبال آنقدر ارزش دارد که بخاطر پست و مقام بخواهیم عامل برهم آرامش زندگی یک فرد شویم و سعی کنیم که شماره او را به فضای مجازی بدهیم و برای خانواده‌اش ایجاد مزاحت کنیم و تهمت و افترا بزنیم؟ این صندلی چقدر ارزش دارد؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-19 10:14

افزودن دیدگاه جدید