کد مطلب: 

229859

مریم 13 ساله را اجاره می دادند!

حسادت دو خواهر و مادرشان به عروس 13 ساله سرنوشت دردناکی را برای تو رقم زد.
مریم 13 ساله را اجاره می دادند!

به گزارش رکنا، دو خواهرشوهر در افغانستان به جرم اجاره دادن نوعروس 13 ساله شان دستگیر شدند.

بر اساس گزارش پلیس، مریم 13 ساله با مراجعه به اداره پلیس افغانستان پرده از جنایت کثیف دو خواهرشوهر حسودش برداشت.

زن جوان که در سن پایین عروس این خانواده شده بود به مامورپلیس گفت: زمانی که 11 سال داشتم به عقد قاسم درآمدم. علاقه زیادم به او باعث شد که خانواده ام علیرغم مخالفت هایشان راضی به ازدواج ما شوند. از ابتدای دوران ازدواجمان متوجه آزار و اذیت های دو خواهرشوهرم شدم که با همفکری مادرشان مرا مورد آزار و اذیت قرار می دادند و بدون بهانه کتکم می زدند. من به دلیل علاقه زیادم به قاسم این رفتارشان را تحمل می کردم و حرفی نمی زدم. این ماجرا تا 13 سالگی من ادامه داشت تا این که قاسم تصمیم گرفت که بچه دار شویم اما زمانی که خواهرشوهر هایم و مادرشان متوجه ماجرا شدند با نیش و کنایه و تهدید مرا وادار کردند که از بارداری جلوگیری کنم. از این رو به خاطر سرنوشت دردناکی که در گذشته داشتم و خانواده شوهرم متوجه اش شده بودند مجبور بودم سکوت کنم که قاسم متوجه ماجرا نشود.

مریم در ادامه گفت: این ماجرا مربوط به هفت سالگی من است که توسط برادرم مورد دست درازی قرار گرفتم و با فرار توانستم خودم را حفظ کنم و خانواده شوهرم از طریق همسایه ها قضیه را متوجه شدند و با استفاده از آن مرا تهدید می کردند. این اواخر دو خواهرشوهرم و مادرشان برای این که مرا در برابر قاسم زناکار جلوه دهند با فرستادن عکس های برهنه من که به اجبار گرفته بودند برای مردان همسایه، موجب شدند تا آن ها به عنوان مشتری ثابت من درخواست کنند و با پول زیاد مرا وادار به همخوابی کنند اما دیگر خسته شدم و توانایی ادامه ندارم و می خواهم با شکایت انتقامم را از خانواده پلید شوهرم بگیرم.

انتشار این خبر در فضای مجازی و رسانه ها جنجال زیادی را برانگیخت. از این رو کاربران و مردم خواستار مجازات سنگین دو خواهر و مادرشان هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-12 23:04

افزودن دیدگاه جدید