کد مطلب: 

229798

حکم مجیدی در تیم‌ملی امید معلق شد!

رئیس فدراسیون فوتبال با توجه به انتقاد کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نسبت به نحوه انتخاب سرمربی تیم امید از اعلام رسمی این خبر فعلا منصرف شده است.
حکم مجیدی در تیم‌ملی امید معلق شد!

به گزارش ایران پژواک، درحالی که روز گذشته به صورت غیر رسمی اعلام شد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده و حتی باشگاه استقلال برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت کرد و خود مجیدی هم در صفحه شخصی خود به این موضوع اشاره کرد اما سایت رسمی فدراسیون فوتبال از انتشار این خبر خودداری کرد.

دلیل عدم انتشار این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون به انتقاد وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به نحوه انتخاب فرهاد مجیدی و در جریان نبودن این دو ارگان باز می گردد.

با توجه به اینکه یک سر تیم امید به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باز می گردد از سوی مسئولان این دو ارگان این توقع را داشتند که آنها را در جریان فرایند انتخاب مربی قرار دهند.  با توجه به این شرایط مهدی تاج از اعلام رسمی فرهاد مجیدی بهعنوان سرمربی تیم امید خودداری کرده تا در جلسات جداگانه با وزارت ورزش و کمیته المپیک از نحوه انتخاب مجیدی آنها را آگاه سازد. 

حتی قرار بود اردوی تیم امید از شنبه هفته آینده آغاز شود اما رئیس فدراسیون اعلام کرده فعلا این اردو هم برگزار نشود تا تصمیم نهایی در مورد کادرفنی تیم امید گرفته شود. همچنین مسئله دیگری که در مورد کادرفنی تیم امید مطرح است بحث دستیاران فرهاد مجیدی است. پیش از این رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده در کنار کرانچار حضور داشتند و باید دید حمید استیلی در جلسه ای که با این دو دارد آیا آنها برای همکاری با مجیدی اعلام آمادگی می کنند یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-11 11:26

افزودن دیدگاه جدید