کد مطلب: 

229743

تماس‌های مشکوک از داخل باشگاه با بازیکنان پرسپولیس

به نظر می‌رسد عده‌ای در باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده اند که حفظ برانکو با این طلب و دستمزد کار بس دشواری است.
تماس‌های مشکوک از داخل باشگاه با بازیکنان پرسپولیس

به گزارش ایران پژواک، ظاهراً دو نفر از داخل باشگاه پرسپولیس با برخی از بازیکنان این تیم تماس گرفته و عنوان می‌کنند که آن‌ها در لیست برانکو برای فصل آینده نیستند! این دو نفر قصد دارند با این کار خود تفرقه‌افکنی کرده و وجهه برانکو را نزد شاگردانش خراب کنند. 

شنیدیم این دو با دو بازیکن باتجربه و در عین حال کلیدی پرسپولیس هم تماس گرفته و به آن‌ها تلقین کرده‌اند در لیست مازاد برانکو هستند و مرد کروات آن‌ها را نمی‌خواهد. این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ لیست مازاد به باشگاه پرسپولیس نداده و حتی تأکید کرده همه بازیکنانش را می‌خواهد. حالا چرا این دو با شاگردان برانکو تماس تلفنی گرفته و آن‌ها را نسبت به سرمربی خودشان بدگمان کرده‌اند، مشخص نیست. 

به نظر می‌رسد دوستان در باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده باشند که حفظ برانکو با این طلب و دستمزد کار بس دشواری است. بنابراین به این دو نفر مأموریت داده‌اند که بین برانکو و شاگردان باتجربه اش اختلاف بیندازند. برانکو هم که در کرواسی به سر می‌برد و از همه جا بی‌خبر است. بازیکنان هم به سرمربی خود دسترسی ندارند و همین موضوع باعث سوء‌استفاده این افراد شده است. 

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید این دو نفر بدون هماهنگی با برانکو ایوانکوویچ با برخی بازیکنان تیم‌های دیگر هم تماس برقرار کرده و به آن‌ها می‌گویند در لیست سرمربی پرسپولیس هستند!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-09 21:31

افزودن دیدگاه جدید