کد مطلب: 

229691

تلخ‌ترین گلم را به استقلال زدم/گریه کردنم غیر ارادی بود

مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت: در این چند سالی که در لیگ برتر بازی می‌کنم کم گل نزدم، اما تلخ ترین گلی که زدم به استقلال بود.
تلخ‌ترین گلم را به استقلال زدم/گریه کردنم غیر ارادی بود

به گزارش مهر، بهنام برزای مهاجم پیشین استقلال پس جدایی از این تیم توسط شفر به جمع آبی پوشان بازگردانده شد. اما سرمربی آلمانی آبی ها هرگز به او اعتماد نکرد و فرصت لازم را در اختیار وی قرار نداد.

اتفاقات فوتبالی طوری رقم خورد که برزای بعد از پیوستن به پدیده گلی به استقلال زد که همان گل باعث برکناری شفر شد.

برزای در گفتگو با مهر اظهار داشت: ابتدای فصل تصمیم گرفتم از بین پیشنهاداتی که دارم صنعت نفت را انتخاب کنم. با اینکه شرایط تیم خوب بود اما من خودم در مجموع نتوانستم انتظاری که از خودم داشتم را در این تیم برآورده کنم و لذا در نیم فصل تصمیم گرفتم از صنعت جدا شوم.

وی افزود: در نیم فصل دوم با پیشنهاد پدیده مواجه شدم و این تیم را انتخاب کردم و خدا را شکر که این یک انتخاب خیلی خوب بود.

برزای در خصوص دلایل موفقیت تیم پدیده در لیگ هجدهم گفت: قطعاً اتفاقات خوبی در این باشگاه افتاد که تیم ما توانست این موفقیت را به دست آورد. باشگاه پدیده از یک تیم مدیریت، مالک و کادر فنی بسیار خوبی بهره می برد. مالک جدید باشگاه حمایت بسیار خوبی از تیم داشت که این حمایتها در کسب موفقیت تیم بی تاثیر نبوده است.

مهاجم تیم پدیده در خصوص گلی که به استقلال زد و حواشی بعد از آن گفت: همه می‌دانند که استقلال تیم محبوب من است و از بچگی به آن علاقمند بودم. اما من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و پیراهن هر تیمی را بر تن کنم با جان و دل برای آن بازی می‌کنم.

بازیکن پیشین آبی پوشان گفت: چند سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و گل‌هایی را در این مسابقات زدم. اما تلخ‌ترین گلی که در زندگی‌ام زدم همان گلی بود که وارد دروازه استقلال کردم.

برزای در خصوص واکنش‌های بعد از آن گل و حتی اتفاقات بعد از سوت پایان بازی گفت: واکنش‌های من کاملاً احساسی بود. اصلاً دوست نداشتم به خاطر گلی که استقلال خورده شادی کنم.

وی اضافه کرد: اکثر بازیکنان استقلال دوست و همبازی من بودند. بعد از پایان بازی هم کاملاً اتفاقی دانشگر را دیدم و به صورت غیر ارادی او را در آغوش گرفتم و گریه کردم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-06-08 12:35

افزودن دیدگاه جدید