کد مطلب: 

229062

تنها خارجی مورد تایید فرهاد مجیدی

از چهار بازیکن خارجی که استقلال دارد تنها یک بازیکن در فهرست فصل بعد این باشگاه قرار دارد.
تنها خارجی مورد تایید فرهاد مجیدی

به گزارش شفقنا، استقلال در فصلی که گذشت تغییرات زیادی در ترکیب خود داد.

شفر برای رسیدن به ترکیب مورد نظر خود بیشتر از هر زمانی در استقلال از بازیکنان خارجی استفاده کرد و استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا هزینه زیادی صرف جذب بازیکنان خارجی کرد.

با آمدن فرهاد مجیدی تنها یک بازیکن خارجی مورد نظر شفر بیشتر برای استقلال بازی کرد و او کسی جز پاتوسی نبود که بهترین خرید خارجی آبی پوشان هم بود.

در فهرستی که مجیدی برای فصل بعد به باشگاه استقلال داده تنها بازیکن خارجی که به چشم می آید همین پاتوسی است.

منشا در نیم فصلی که برای آبی پوشان به میدان رفت اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند و توسط مجیدی  هم نیمکت نشین شد  و از طرف دیگر هم طارق همام به خاطر دلایل انضباطی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد و بسیار بعید به نظر می رسد که با ماندن مجیدی این دو بازیکن جایی در ترکیب آبی پوشان برای فصل بعد داشته باشند.

بازیکن دیگری که بعید به نظر می رسد در فهرست نهایی استقلال برای فصل بعد باشد ایسما است که او هم به خاطر آسیب دیدگی ممکن است حتی یکی دو دیدار نخست فصل را از دست دهد و طبیعی است که او در فصل آمادگی تابستانی غائب باشد و چنین بازیکنی نمی تواند در طرح و برنامه مجیدی قرار گیرد.

اما پاتوسی نشان داده که بازیکن بسیار باکیفیت و خوبی است و مجیدی و مربی بعدی استقلال هم به او اعتماد خواهد کرد اما مشکلی هم که این بازیکن دارد طلب بالایی است که باید آبی پوشان به او بدهند چرا که به قول مدیر برنامه هایش باید ۵۰۰ هزار دلار به این بازیکن داده شود تا فصل بعد هم به میدان رود و دادن چنین رقمی آن هم در شرایطی که استقلال به شدت مشکلات مالی دارد بسیار سخت است.

بعید نیست که وضعیت ارز در کشور باشگاه را از جذب بازیکنان خارجی محروم کند و حتی بازیکنانی هم که قرارداد دارند از تیم های خود جدا شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-22 22:47

افزودن دیدگاه جدید