کد مطلب: 

228986

دستمزد ۲ استقلالی ۳ برابر شد!

با توجه به افزایش قیمت ماشین، کریمی و غفوری در قیاس با بقیه بازیکنان استقلال از سقوط ارزش ریال ضرر چندانی نکردند.
دستمزد ۲ استقلالی ۳ برابر شد!

به گزارش خبرورزشی، باشگاه استقلال این روز‌ها همزمان با تلاش برای جلب رضایت وینفرد شفر و جذب سرمربی ارزان‌قیمت خارجی از محل تخفیف احتمالی سرمربی آلمانی، دنبال حفظ ستاره‌های فعلی‌اش هم هست و باید مذاکره با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده را آغاز کند. بازیکنانی که حالا با توجه به سقوط ارزش ریال، توقع مالی بسیار بالاتری نسبت به فصل قبل دارند. 

یکی از این بازیکنان به باشگاه گفته وقتی سال قبل من با شما قرارداد یک و نیم میلیارد تومانی بستم، دلار ۶۳۰۰ تومان بود، الان دلار نزدیک ۱۵ هزار تومان است و دیگر نمی‌توانم با افزایش ۲۰ درصدی قراردادم را تمدید کنم.

البته همین پارسال هم دو بازیکن به خاطر دریافت ماشین به جای مبلغ قراردادشان، سود کردند و انگار به دلار و یورو پول گرفتند. 

می‌گویند این دو بازیکن علی کریمی و وریا غفوری بودند که مدیرعامل وقت استقلال به آن‌ها به جای بخشی از قراردادشان اتومبیل بی‌ام‌و اتاق هفت داد که آن زمان قیمتش یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود، اما حالا با افزایش قیمت دلار، ارزش این اتومبیل‌ها از سه و نیم میلیارد تومان عبور کرده و در واقع انگار علی کریمی و وریا غفوری از باشگاه به دلار پول گرفتند و کمتر از سایر بازیکنان ضرر کردند. 

یکی از نزدیکان باشگاه با تأیید این خبر به خبرورزشی گفت: «اگر یادتان باشد آن زمان استقلال امید ابراهیمی را از دست داده بود و باشگاه می‌خواست هر جور شده علی کریمی را جذب کند و با توجه به جدایی تیام، جپاروف، مجید حسینی و... باید از جدایی وریا جلوگیری می‌شد. به همین دلیل افتخاری به غفوری و کریمی بی‌ام‌و داد که آن زمان یک میلیارد و دویست میلیون تومان قیمت داشت. حالا با توجه به افزایش قیمت ماشین، کریمی و غفوری در قیاس با بقیه بازیکنان استقلال از سقوط ارزش ریال ضرر نکردند.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-22 10:49

افزودن دیدگاه جدید