کد مطلب: 

228905

اگر عارف کاندیدای ریاست مجلس نشود، به ضرر اصلاح طلبان است

یک عضو فراکسیون امید تاکید کرد: اگر آقای عارف در انتخابات شرکت و رقابت نکند، به ضرر اصلاح طلبان خواهد بود. زمانیکه ما ائتلاف می کنیم خواسته هایمان تامین نمی شود. ما با دولت هم ائتلاف کردیم اما به نتیجه مورد نظر نرسیدیم و در حال حاضر هر کاری که دولت می کند به پای ما هم هست. در انتخابات هیات رئیسه مجلس می خواهیم شرایط را به مردم نشان بدهیم.
اگر عارف کاندیدای ریاست مجلس نشود، به ضرر اصلاح طلبان است

محمدرضا بادامچی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید مجلس درگفت و گو با اعتدال با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس، گفت: عارف در سال گذشته نشان داد که توانایی تصاحب کرسی ریاست مجلس را دارد و فاصله ها برای تصاحب کرسی ریاست مجلس در اجلاسیه سوم بسیار کم بود.

او ادامه داد: در جلسه فراکسیون امید مجلس ضرورت های موضوع را تبیین کردیم که اصلاح طلبان که از مردم رای گرفتن وظایفی را دارند و باید پاسخگو باشند. سال گذشته تلاشی را انجام دادیم و رای اصلاح طلبان در انتخابات هیات رئیسه منسجم تر شد. امسال هم ضمن حفظ دو نواب رئیس سعی می کنیم که آقای عارف رییس مجلس شود. اگر رای کافی هم کسب نکرد ما به مردم پاسخگو هستیم که ما تلاشمان را کردیم.

این نماینده مجلس، در خصوص اینکه اگر رای عارف کمتر شود به ضرر ایشان و فراکسیون امید نمی شود؟ تاکید کرد: اگر آقای عارف در انتخابات شرکت و رقابت نکند، به ضرر اصلاح طلبان خواهد بود. زمانیکه ما ائتلاف می کنیم خواسته هایمان تامین نمی شود. ما با دولت هم ائتلاف کردیم اما به نتیجه مورد نظر نرسیدیم و در حال حاضر هر کاری که دولت می کند به پای ما هم هست. در انتخابات هیات رئیسه مجلس می خواهیم شرایط را به مردم نشان بدهیم.

بادامچی در خصوص تعامل با سایر فراکسیون های مجلس، گفت: در سال گذشته با ولایی ها به صورت ضمنی ائتلاف کردیم و رییس فراکسیون ولایی ها وعده و وعیدهای زیادی هم داده بودند اما زیر آن زدند و با بی اخلاقی پشت تریبون رفتند و صحبت کردند که به نفع چه کسی کنار می رویم که اصلا رسم نبود.

او ادامه داد: در انتخابات اجلاسیه چهارم تلاشمان این است که هویت خودمان را حفظ کنیم البته شنبه صبح جلسه نهایی خواهیم داشت و تصمیم نهایی خودمان را اعلام می کنیم.

این عضو فراکسیون امید با اشاره به اختلاف آرای عارف و لاریجانی در سال گذشته، گفت: برآورد ما این است که تعدادی از نمایندگان از سایر فراکسیون ها به آقای عارف رای خواهند داد. برخی از اعضای دو فراکسیون مستقلین و ولایی ها که عملکرد آقای عارف را در کمیسیون آموزش دیده اند اعتراف می کنند که ایشان یک مدیر کارآمد است و می تواند به خوبی مدیریت کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-05-21 21:03

افزودن دیدگاه جدید