کد مطلب: 

228610

مظلوم ترین بازیکن فصل استقلال

با وجود آنکه در نیم فصل نخست از نظر آماری بهترین عملکرد را داشت اما در نیم فصل دوم به یکباره از تیم کنار گذاشته شد و روزهای کابوس واری را تجربه کرد.
مظلوم ترین بازیکن فصل استقلال

به گزارش شفقنا، فصل فوتبالی در لیگ برتر ایران به پایان رسید و این پرسپولیس بود که توانست جام قهرمانی را بالای سر برد.

استقلال را باید به همراه تراکتور سازی پر هزینه ترین تیم های لیگ هجدهم دانست اما در نهایت هیچ کدام از این دو تیم نتوانستند جام قهرمانی را بالای سر برند و استقلال تنها سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و تراکتور حتی از این هم ناتوان بود.

خریدهای خارجی استقلال در فصلی که گذشت جواب نداند و پاتوسی تنها بازیکنی بود که فراتر از انتظار ظاهر شد و البته این بازیکن هم در بعضی از بازی های بزرگ افت محسوسی داشت و نتوانست در نقش ناجی ظاهر شود.

نکنه جالب درباره استقلال اینکه بازیکنی که در نیم فصل نخست بهترین عملکرد را در خط حمله داشت به یکباره در نیم فصل دوم از ترکیب کنار گذاشته شد و حتی در فهرست ۱۸ نفر هم قرار نمی گرفت.

روح الله باقری از بین خریدهای استقلال با توجه به اینکه از لیگ یک به آبی پوشان پیوست کمترین  هزینه را داشت و جالب اینکه بهترین عملکرد را از هم خود نشان داد.

در نیم فصل دوم شفر بازهم بازیکن خارجی جذب کرد و ایسما، منشا و پاتوسی راهی آبی پوشان شدند تا وضعیت برای مهاجمانی چون روح الله باقری بسیار بد شود.

این مهاجم با اخلاق و بدون حاشیه روزهای بسیار سختی را با استقلال در نیم فصل دوم تجربه کرد و با توجه به اینکه حتی در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نمی گرفت به دوپینگ متهم شد و  این باعث شد تا شرایط برای او بسیار سخت شود.

باقری حتی در روزهای که متهم به دوپینگ هم شد سکوت اختیار گزید و به خود اجازه نداد که برای تیم محبوبش حاشیه ساز شود.

با آمدن مجیدی به این مهاجم بااخلاق فرصت حضور دوباره در استقلال داده شد. او در دیدار برابر صنعت نفت توانست تک گل استقلال را به ثمر رساند اما این گل که بعدها معلوم شد درست بوده به اشتباه مردود اعلام شد.

باقری اما در دیدار اخیر برابر سپیدرود هم درخشید و دو پاس گل داد تا نشان دهد که لقب مظلوم ترین بازیکن فلص استقلال برازنده او است. باقری به مراتب می توانست بهتر از منشا و ایسما برای استقلال ظاهر شود اما شفر نه تنها به این بازیکن ظلم کرد بلکه در  این شرایط بد اقتصادی برای دو بازیکن خارجی که هیچ بهره ای نداشتند پول زیادی هزینه کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-17 22:14

افزودن دیدگاه جدید