کد مطلب: 

228558

فریبا: سرمربی استقلال ۴۵ تا ۵۰ ساله است

عضو کمیته فنی استقلال می گوید سرمربی این تیم قطعا خارجی است و بین ۴۵ تا ۵۰ سال سن دارد.
فریبا: سرمربی استقلال ۴۵ تا ۵۰ ساله است

بهتاش فریبا در مورد پروسه انتخاب سرمربی استقلال به ورزش سه گفت: ببینید انتخاب سرمربی برعهده هیئت مدیره است که اعضا به آقای فتحی اختیار تام داده اند. ما هم نقش مشورتی داریم و گزینه های مختلف را بررسی می کنیم.

او در مورد جلساتی که در کمیته فنی استقلال برگزار شده است هم می گوید: ما دو جلسه برای انتخاب سرمربی برگزار کرده ایم.  در جلسه اول از بین گزینه ها 12 مربی غربال شدند، در جلسه گذشته این تعداد به 6 نفر رسید و قرار است هفته آینده دو سه گزینه انتخاب نهایی شوند و در نهایت این باشگاه است که در مورد انتخاب سرمربی تصمیم گیری می کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد شرایط سرمربی آینده استقلال هم می گوید: بیشتر دنبال این هستیم مربی که به استقلال می آید پیر نباشد. الان بیشتر سرمربی های موفق دنیا جوان هستند و ما هم دنبال این موضوع هستیم.

فریبا در مورد قیمت بالای سرمربی های جوان رزومه دار هم می گوید: طبیعتا همین است ضمن اینکه ما مشکل پرداخت هم داریم. بابت قرارداد کی روش هم هنوز گرفتاری داریم و ما به دلیل تحریم ها نمی توانیم راحت پول مربی ها را پرداخت کنیم. تصمیم هیئت مدیره بر این است که سرمربی جدید استقلال  45 تا 50 ساله باشد و ما برای رسیدن به این هدف باید تلاش مان را بکنیم.

فریبا در مورد اینکه گفته می شود خود مجیدی تمایل دارد فصل بعد سرمربی استقلال باشد هم گفت: فرهاد روز اول که انتخاب شد گفت سرمربی نیستم و نمی شود. البته آینده استقلال برای فرهاد مجیدی و بیژن طاهری است ولی مربی مثل فرهاد اول باید تجربه لازم را کسب کند. آخرین حرف هم این بوده که او خودش نمی خواهد سرمربی باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-15 23:26

افزودن دیدگاه جدید