کد مطلب: 

228166

قلعه‌نویی: کمک‌های بیرونی با حریفان ماست

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان در این لیگ مظلوم واقع شده و فشار‌های زیادی روی ماست.
قلعه‌نویی: کمک‌های بیرونی با حریفان ماست

به گزارش ایران پژواک، امیر قلعه‌نویی پس از برتری خانگی تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم سه امتیاز خیلی خوب بگیریم. ماشین‌سازی از تیم‌های بابرنامه لیگ است که در حمله و دفاع بابرنامه عمل کرد.

وی افزود: به مهاجری به خاطر تیم خوبی که ساخته است، تبریک می‌گویم. ما در ابتدای بازی خوب نبودیم و ۱۰ دقیقه، یک ربع ابتدایی نتوانستم خوب عمل کنیم. با توجه به تمرکز آن‌ها در مرکز خط دفاعی، می‌دانستیم که باید از کانال میانی راه بسته است و باید از کناره‌ها حمله کنیم که خوشبختانه از همین راه به دو گل رسیدیم. ما به این سه امتیاز احتیاج داشتیم و به‌هرحال باید برای ادامه مسیر تلاش کنیم. تیم سپاهان در این لیگ مظلوم واقع شده و فشار‌های زیادی روی ماست، اما توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم و در کنار دو گل، موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: با یک سوم بودجه خیلی از تیم‌ها اکنون در رتبه دوم جدول هستیم و توانستیم به این شرایط دست پیدا کنیم و می‌بینید شرایط خوبی داریم. به هر حال تیم سپاهان تیم بسیار خوبی است و من ۲۰ سال است که مربیگری می‌کنم و با معرفت‌ترین تیمی که در آن مربیگری کرده‌ام، همین تیم است. من کنار زمین که می‌ایستم، غیرت بازیکنانم را می‌بینم که رگ غیرت آن‌ها بیرون می‌زند تا تیم نتیجه بگیرد. باید از آن‌ها تشکر کنم. ضمناً به آن‌ها تبریک می‌گویم که توانستیم در یک بازی که مثل فینال بود، سه امتیاز بگیریم، چون به‌هر ال این سه امتیاز ما را در جدول برای رقابت در قهرمانی نگه داشت.

قلعه‌نویی در واکنش به این سؤال که حتی اگر سپاهان شش امتیاز دو بازی باقیمانده را کسب کند، اما قهرمان نشود این تیم به نتیجه ایده‌آلی رسیده است یا نه، گفت: تیم سپاهان با توجه به شرایطی که داشت و دو سه سال ناکامی کسب کرده بود، در این فصل توانست به موفقیت دست پیدا کند. با این حال تیم‌های رقیب ما شرایط ایده‌آلی دارند، بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه کرده‌اند، به هر شهری می‌روند، میزبان هستند و از طرفی کمک‌های بیرونی هم با آنهاست. ضمن اینکه مربیان‌شان چند سال مربی آن تیم بوده‌اند و بازیکنان‌شان چند سال است کنار هم هستند. ما خوشحالیم که با این شرایط رتبه دوم جدول هستیم و با این شرایط خدا را شکر می‌کنیم. در این نتیجه‌گیری هم مجموعه سپاهان دخیل است و منِ قلعه‌نویی کمترین نقش را دارم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-03 23:07

افزودن دیدگاه جدید