کد مطلب: 

228155

بهار «سمت خدا» ماه رمضان است/به‌جای چالش دنبال آرامش مخاطب هستیم

مجری برنامه «سمت خدا» ضمن اشاره به رویکرد این برنامه در جهت القای آرامش به مخاطب، از احتمال اجرای همزمان این برنامه و ویژه‌برنامه سحرگاهی شبکه سه سیما در ماه رمضان خبرداد.
بهار «سمت خدا» ماه رمضان است/به‌جای چالش دنبال آرامش مخاطب هستیم

به گزارش مهر، نجم‌الدین شریعتی درباره اجرای برنامه سحرگاهی شبکه سه، که قرار است ماه رمضان امسال روی آنتن برود بیان کرد: هنوز تولید این برنامه به قطعیت نرسیده است ولی در حال حاضر جلسات و مذاکراتی در این باره داریم. پیرو این مذاکرات دیدگاه‌هایی که من و شبکه داشته‌ایم مطرح می‌شود تا بتوانیم درباره محتوای برنامه به یک جمع‌بندی برسیم.

وی درباره اینکه اگر اجرای این برنامه سحرگاهی را بر عهده داشته باشد پخش «سمت خدا» به کجا خواهد رسید، گفت: بنای من این است که در «سمت خدا» هم حضور داشته باشم چون بهار این برنامه در ماه مبارک رمضان است.

شریعتی درباره ویژگی برنامه‌های معارفی و اجرای چنین برنامه‌هایی عنوان کرد: شاخصه کارهای معارفی در محتواست و ما همه هم و غم خود را روی محتوا می‌گذاریم. ما باید حرفی برای گفتن داشته باشیم که به دل و جان مخاطب بنشیند و تلاشمان این است که جدای از ساختار که بیشتر ثابت است، محتوا را دائم تغییر دهیم تا انتخاب و چینش مباحث بتواند مخاطب را جذب کند.

مجری «سمت خدا» با اشاره به مخاطبان این برنامه تصریح کرد: ما بینندگانی داریم که اعلام می‌کنند مخاطب پر و پا قرص برنامه هستند، بنابراین باید برایشان محتوا تدارک ببینیم. این برنامه‌ریزی مثل یک مثلث عمل می‌کند که بخشی باید اشراف من به موضوع باشد و پایه و اساس کار توسط اتاق فکر طراحی می‌شود و بعد از آن محور بحث به یکی از کارشناسان مهمان محول می‌شود.

وی اضافه کرد: در این رویکرد من و تهیه‌کننده نقش حمایتی داریم و محور اصلی، کارشناس است.

شریعتی در بخش دیگر درباره اینکه چرا هیچ گاه برسر مباحث مختلف با مهمان چالش نمی‌کند، توضیح داد: ما بنا نداریم که بحث را چالشی کنیم چون مردم به اندازه کافی درگیر بگومگوها در عرصه اشتغال، جامعه و مسائل اقتصادی هستند. تلقی من این ست که برنامه «سمت خدا» باید برای آرامش مردم باشد نه اینکه اینجا هم چالش و بگومگو ببینند.

این مجری برنامه‌های معارفی یادآور شد: اگر «سمت خدا» سراغ چالش برود برنامه رویکرد دیگری پیدا می‌کند که دیگر «سمت خدا» نیست درحالیکه ما سعی کردیم از تیتراژ اولین برنامه، آرامش را به مخاطب القا کنیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-03 08:17

افزودن دیدگاه جدید