کد مطلب: 

228151

فرهاد مجیدی راستش را نمی گوید یا امیرحسین فتحی؟

مدیران استقلال می گویند که فرهاد مجیدی شرط گذاشته که فصل بعد سرمربی استقلال نباشد اما اگر واقعا چنین مسئله ای صحت دارد، چرا سرمربی جوان استقلال از بیان چنین مسئله ای طفره می رود؟
فرهاد مجیدی راستش را نمی گوید یا امیرحسین فتحی؟

به گزارش شفقنا، روز گذشته مجیدی توانست به عنوان سرمربی استقلال اولین پیروزی اش را به دست آورد. وی که به طرز ناگهانی جانشین شفر شده است، بعد از بازی با استقلال خوزستان در مورد آینده خود در استقلال گفت: « باشگاه باید درباره من تصمیم بگیرد و من نمی‌توانم تصمیم بگیرم».

مجیدی در شرایطی در مورد آینده خود در استقلال توضیحات روشنی ندادها که مدیران این باشگاه بعد از برکناری شفر چند بار تاکید کردند که مجیدی به این شریط قبول کرده هدایت استقلال را بر عهده بگیرد که این سمت را فصل بعد بر عهده نداشته باشد. در آخرین اظهارنظرها در این مورد امیر حسین فتحی، مدیرعامل باشگاه، گفته است: « مجیدی بزرگ و سرمایه استقلال است. از ابتدا ابلاغ ایشان سرمربی موقت بوده است. او در ابتدا گفت من به شرطی می‌پذیرم که سرمربی موقت باشم».

حال سوال اینجاست که اگر واقعا چنین مسئله ای صحت دارد چرا مجیدی در کنفرانس خبری خود این مسئله را بصورت آشکار تایید نکرده تا در ادامه فصل نه خود و نه مدیران باشگاه تحت فشار باشند و نه بازار گمانه زنی ها و شایعات در مورد حضور مجیدی به عنوان سرمربی دائم استقلال داغ شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-02 23:38

افزودن دیدگاه جدید