کد مطلب: 

228123

فتحی: کارم را بلدم؛ با کم‌ترین هزینه با شفر تفاهم می‌کنیم

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که مربی فصل آینده استقلال یک خارجی خواهد بود و صحبت هایی که در مورد حضور امیرقلعه نویی وجود دارد را تکذیب کرد.
فتحی: کارم را بلدم؛ با کم‌ترین هزینه با شفر تفاهم می‌کنیم

به گزارش ایران پژواک، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در پایان دیدار برابر استقلال خوزستان که با برتری 4 بر 2 آبی پوشان همراه شد، در جمع خبرنگاران گفت: این برد خوب و مقتدرانه را به همه هواداران عزیز تبریک می گویم. هواداران از نتایج ناراحت بودند. به همه تبریک می گویم. حامی ما باشند تا هم در لیگ و هم در جام باشگاه های آسیا نتایج خوبی بگیریم.

فتحی در مورد اینکه گفته می شود رفتار باشگاه استقلال سبب تشدید احتمال شکایت شفر می شود، توضیح داد: اول اینکه از آقای شفر تشکر می کنم، چون مربی بزرگی بود. تمام تلاششان را در استقلال کردند ولی نتوانستند به ما کمک کنند. به آقای شفر اعلام کرده بودیم که به تمرین نیایند و پیام ما را هم خوانده بودند. به نظرم کار شفر خوب نبود و حرفه ای نبود. من دیروز جلسه ای با ساشا داشتم و به ایشان هم عرض کردم. به هر حال 50 سال ایشان کار کرده است و طبیعی است که وقتی به ایشان گفته می شود که معلق هستید نباید سرتمرین بیایید. هر چند که نامه را هم دیده بودند و به این موضوع اذعان داشتند. ما به این مربی که هواداران را بارها خوشحال کرده بود احترام گذاشتیم و از طریق راه های مسالمت آمیز و دیپلماتیک کارها را پیش می بریم. همان کاری که با نویمایر، گروه، گومز و .. کردیم. ان شاالله با کمترین هزینه این کار را تمام می کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد مدت قرارداد شفر و شرایط همکاری دستیارانش بیان کرد: خود شفر فقط یک سال قرارداد دارد و آقای کولی. با کمترین هزینه سعی می کنیم که رضایت ایشان را جلب کنیم. هواداران و کارشناسان و اهالی فوتبال بدانند که با کمترین هزینه این کار را می کنیم.

وی در مورد این سوال که آیا در قانون چیزی به عنوان تعلیق قرارداد وجود دارد، عنوان کرد: من اگر در فوتبال هیچ کاری بلد نباشم، این کار را بلدم. من سال ها حقوقدان ورزشی بودم و اجازه بدهید این کار را از طریق کارهای حقوقی خودمان انجام دهیم.

فتحی در مورد مطرح شدن نام قلعه نویی برای مربیگری فصل آینده تیم گفت: من به همه عزیزان، بزرگان، پیشکسوتان و سایر استقلالی های عزیز که قبلا مربی تیم بوده اند، احترام می گذارم. قبلا هم گفته ام که یک خارجی مربی بعدی استقلال خواهد بود.

فتحی در پاسخ به این سوال که آیا مجیدی هم دستیار آن مربی خواهد بود، تاکید کرد: آقای فرهاد مجیدی یک و نیم سال قرارداد دارد و در کنارمربی خارجی خواهد بود.

وی در مورد قرارداد دستیاران شفر بیان کرد: دستیاران آقای شفر تا پایان فصل معلق هستند و در مورد آنها تصمیم گیری می شود.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که از عملکردش در استقلال رضایت دارد، عنوان کرد: اجازه بدهید سه بازی باقی مانده هم بگذرد که بهتر بتوانیم در این مورد صحبت کنیم.

از فتحی در مورد فروش صیادمنش و پنهان کاری باشگاه استقلال هم در این رابطه پرسیده شد که او گفت: ما از هواداران هیچ چیز را پنهان نمی کنیم. این را مطمئن باشید. اصلا سابق نداشته چنین موضوعی. در مورد آقای صیادمنش اگر اتفاقی بیافتد، اعلام می کنیم ولی یکی از راه های درآمدزایی باشگاه هم همین است. مگر رونالدو بازیکن بدی بود که از رئال رفت. من عرض می کنم که اگر قرار باشد صیادمنش برود، به هواداران اطلاع رسانی خواهد شد.

سوال پایانی از شفر در مورد پست مجیدی در کنایه به امیرقلعه نویی بود و اینکه آیا مجیدی به خاطر این پست توبیخ شده که او اضافه کرد: از آقای مجیدی بپرسید این سوال را. ما فقط از بچه ها خواستیم برای حفظ آرامش تیم، پستی منتشر نکنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-01 23:24

افزودن دیدگاه جدید