کد مطلب: 

228117

قیمت دلار آبی و سفید|۱۱ اردیبهشت

قیمت دلار در حوالی میدان فردوسی و چهارراه استانبول، روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه در صرافی‌ها و میان دلال‌ها در کانال ۱۴۰۰۰ تومان در نوسان است. قیمت دلار در تابلوی صرافی‌ها ۱۴۲۵۰، ۱۴۳۰۰ و در چند صرافی قیمت ۱۴۳۵۰ تومان درج شده است.
قیمت دلار آبی و سفید|۱۱ اردیبهشت

به گزارش انصاف نیوز، در حالی‌که قیمت دلار در تابلوی صرافی ملی ایران و شرکت صرافی ملت ۱۴۱۵۰ تومان درج شده، اما قیمت پیشنهادی اولیه از سوی دلال‌ها برای فروش دلار آبی ۱۴۵۰۰ تومان مطرح می‌شود، اما خریدار واقعی می‌تواند در صورت خرید دلار به تعداد بالا، آن را تا ۱۴۲۸۰ و در برخی از موارد تا ۱۴۲۷۰ تومان بخرد.

تقاطع خیابان فرذوسی با تقوی که یکی از محل‌های اصلی تجمع دلالان ارزی است، دلال‌ها دلار آبی را ۱۴۴۰۰، ۱۴۴۵۰ و ۱۴۵۰۰ تومان می‌فروختند. در این تقاطع قیمت دلار سفید به طور تقریبی یکسان است و در کانال ۱۴۳۵۰ تومان فروخته می‌شود.

قیمت دلار سفید در چهارراه استانبول ۱۴۴۰۰تومان است و ۴ دلال، دلار سفید را به قیمت ۱۴۳۵۰ تومان می‌فروختند. در این چهارراه قیمت دلار آبی ثابت است و به قیمت ۱۴۵۰۰ تومان فروخته می‌شود. حتی خریدار واقعی در صورت چانه زدن برای قیمت و خرید به تعداد بالا، دلار آبی را ۱۴۴۸۰ و ۱۴۴۷۰ می‌تواند بخرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-01 21:54

افزودن دیدگاه جدید