کد مطلب: 

228046

خواستگار شکست‌خورده، دختر جوان را ربود

روز 29 فروردین دختری 28 ساله با مراجعه به دادسرای ناحیه 27 امور جنایی تهران اعلام کرد یک روز قبل توسط شخصی به نام پیمان و دو نفر دیگر از همدستانش ربوده شده و مورد ضرب‌وشتم قرار گرفته است.
خواستگار شکست‌خورده، دختر جوان را ربود

به گزارش شرق، وی پس از مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: ساعت 23:30 روز حادثه از محل کار خود به منزلم، واقع در شهرک گلستان برگشتم. وقتی وارد آپارتمان شدم، ناگهان چند نفر از پشت دهان، دست و پایم را گرفتند و مرا داخل خودرویی انداختند. من حین انتقال به خودرو مقاومت کردم که سرم به جدول خیابان برخورد کرد و دچار مصدومیت شدم. پس از طی مسافتی متوجه شدم یکی از افراد رباینده، پیمان، خواستگار قبلی‌ام است. او با رسیدن به مقصد که منزل پدری‌اش بود، گفت باید با من ازدواج کنی. از آنجایی‌ که قبلا از من جواب رد شنیده بود، این موضوع باعث کینه او شده بود. پیمان مرا به مرگ و اسیدپاشی تهدید کرد و گفت: «یا مال منی یا مال خاکی». برای اینکه از دست آدم‌ربایان رهایی پیدا کنم، مجبور به دادن وعده ازدواج شدم و پیمان را قانع کردم و او پس از چندساعت مرا رها کرد.

کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی، با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند ربایندگان با استفاده از یک خودروی پژو 405 اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند. به‌این‌ترتیب مالک خودرو به نام داوود 55‌ساله شناسایی شد و بعد از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت خودرواش بیشتر اوقات، از جمله روز حادثه در اختیار پسرش به نام بهروز است. بلافاصله کارآگاهان با هماهنگی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران مخفیگاه متهمان را در محدوده شهریار شناسایی و در یک اقدام ضربتی هر سه متهم را دستگیر و به اداره یازدهم منتقل کردند.

هر سه متهم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ربودن شاکی اعتراف کردند. پیمان به کارآگاهان گفت: چندسال است خواستگار این دختر هستم و قرار بود با هم ازدواج کنیم، ولی متوجه شدم او دیگر هیچ علاقه‌ای به من ندارد و قرار است با پسری دیگر ازدواج کند که این موضوع باعث شد به اتفاق دو نفر از دوستانم او را بربایم و با تهدید قانعش کنم تا با من ازدواج کند.

سرهنگ علی ولی‌پورگودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر سه متهم به ربایش شاکی و ایراد ضرب‌وجرح، متهمان با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-30 10:00

افزودن دیدگاه جدید