کد مطلب: 

227997

بی انصافی در استقلال و اشک های بی پایان کاپیتان

سید مهدی رحمتی بارها استقلال را نجات داده بود و بهترین دروازه بان تاریخ لیگ بوده است.
بی انصافی در استقلال و اشک های بی پایان کاپیتان

به گزارش شفقنا، او در این فصل نیز ۱۲ کلین شیت برای استقلال به ارمغان آورد اما ناگهان پس از بازی با پرسپولیس و باختی که هیچ نقشی در آن نداشت مورد حمله وحشتناک جریاناتی خاص قرار گرفت که منجر به نیمکت نشینی او شد.

بسیاری گذشته درخشان و توان فنی او را نادیده گرفتند و غیر منصفانه به او تاختند. حال آن که اتفاقا استقلال در این مرحله بیش از همه به شخصیت و تجربه او نیاز داشت. او را نیمکت نشین کردند تا نتیجه بکیرند اما در عمل چه اتفاقی افتاد؟

در شرایطی که استقلال در بازی با الهلال و پدیده به شدت به برد احتیاج داشت، دو گل بسیار بد دریافت کرد. همان گل هایی که اتفاقا دروازه بانی مثل رحمتی کمتر تسلیم آن شده است.

گلی که استقلال از الهلال خورد امیدهای این تیم برای صعود از لیگ قهرمانان اسیا را به حداقل رساند و با گلی که از پدیده دریافت کرد امیدهای این تیم برای قهرمانی لیگ بر باد رفت.

در هر دو گل دروازه بان این تیم سید حسین حسینی بود که البته در دریافت این دو گل بی تقصیر هم نبود مخصوصا گل پدیده که توپ از لای پای او عبور کرد.

حال این پرسش ایجاد شده است که اگر رحمتی این گل را دریافت می کرد امروز چه بر سر او آورده بودند؟ آیا براستی نوع رفتاری که استقلالی ها با رحمتی پس از بازی پرسپولیس کردند منصفانه بود؟  در حالی که او نقشی در آن باخت نداشت.

رحمتی پس از بازی با پدید به شدت گریست و دل بسیاری از هوادارن استقلال را با خود همراه کرد.

آما آیا این بی انصافی ها پایان خواهد یافت؟

استقلالی ها روزی عابدزاده را از خود راندند و پشیمان شدند، آیا سرنوشت رحمتی هم مثل عابدزاده خواهد شد؟

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-28 19:09

افزودن دیدگاه جدید