کد مطلب: 

227853

علیپور در مسیر طارمی؟

مهاجم سرخ پوشان پایتخت روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و اصلا بعید نیست که سرنوشت طارمی در انتظار او باشد.
علیپور در مسیر طارمی؟

به گزارش ورزشی، طارمی در دوران برانکو بود که توانست به ستاره تاثیر گذار پرسپولیس تبدیل شود و دو بار آقای گلی را در رقابت های لیگ برتر به دست آورد.

و اما مشکل بزرگی که طارمی در پرسپولیس داشت  این بود که او فرصت های زیاد را از دست می داد و در بسیار از اوقات برای گل زدن چندین فرصت خوب گلزنی را خراب می کرد هر چند که خود این بازیکن برای خود موقعیت خلق می کرد و بسیار خوب خودش را در موقعیت گلزنی قرار می داد.

فرصت های زیادی که طارمی از دست می داد باعث شد که در بسیاری از اوقات صدای اعتراض هواداران پرسپولیس به گوش برسد و حتی برانکو هم او را نیمکت نشین کرد و در نهایت هم گادوین منشا را جایگزین او کرد هر چند که این  مهاجم نیجریه ای هم با وجود درخشش در پیکان نتوانست در پرسپولیس جایگزین خوبی برای طارمی باشد و در نهایت هم از سرخ پوشان جدا شد.

پرسپولیس برای جایگزینی طارمی ابتدا سراغ گادوین منشا رفت و بعد از او هم بودیمیر را جذب کرد اما هیچکدام از این دو بازیکن نتوانستند ثابت کنند که جایگزینان خوبی برای طارمی  هستند و مشکل گلزنی و تمام کنندگی در پرسپولیس حل نشد.

و اما بعد از جدایی طارمی نوبت به علیپور رسید که به مهاجم نوک پرسپولیس تبدیل شود و برانکو از این بازیکن به عنوان مرد اصلی خط حمله تیمش استفاده کرد.

درباره علیپور تا حدودی می توان گفت که او بهتر از فرصت های استفاده می کند هر چند که کمتر در موقعیت گلزنی قرار می گیرد و برخلاف طارمی این توانایی را ندارد که به تنهایی توپ را حمل کند و با سرعت بالایش خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

علیپور بعد از جدایی طارمی بهترین گلزن پرسپولیس چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا بوده است. او فصل قبل عنوان آقای گلی را در لیگ برتر به دست آورد و در فصل جاری هم از بهترین گلزن های لیگ برتر است و شانس بالایی برای کسب آقای گلی دارد.

در دیدارهای اخیر به ویژه دو دیدار برابر ذوب آهن و الاهلی علیپور با فرصت های زیادی که از دست داد هواداران پرسپولیس را به یاد مهدی طارمی انداخت. او در برابر پیکان هم ضربه پنالتی از دست داد و شانس آورد که پرسپولیس در آن دیدار به پیروزی رسید و سه امتیاز را کسب کرد.

علیپور مانند بیشتر مهاجمان دوست دارد که ضربات نهایی را خودش بزند و برخلاف بودیمیر علاقه ای به دادن پاس به دیگر هم تیمی هایش ندارد. او در دیدار برابر الاهلی چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد تا پرسپولیس بازنده این دیدار شود.

بهترین گلزن سرخ پوشان در فصل جاری از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارد. دیدار برابر سپاهان بهترین فرصت برای درخشش این مهاجم باتجربه است و اگر بازی های ضعیف او ادامه داشته باشد اصلا بعید نیست که برانکو برای فصل بعد جایگزینی برای او در خط حمله انتخاب کند و این بازیکن هم مانند طارمی از سرخ پوشان جدا شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-23 22:29

افزودن دیدگاه جدید