کد مطلب: 

227826

برانکو: گزینه‌های ما دو پیروزی برای صعود است

سرمربی سرخپوشان در پایان دیدار با الاهلی عربستان که با شکست این تیم همراه بود، فشردگی بازی‌ها را دلیل باخت در بازی امشب عنوان کرد.
برانکو: گزینه‌های ما دو پیروزی برای صعود است

به گزارش ایران پژواک، برانکو ایوانکوویچ که در تلاش بود ناامیدی را در پایان دیدار امشب برابر الاهلی در چهره‌اش نمایان نشود، با حضور در نشست خبری از تلاش شاگردانش برای پیروزی در دو دیدار باقیمانده خبر داد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص این دیدار گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم چون تمام تلاششان را کردند. متأسفم که نتوانستیم بازی را ببریم چرا که تیم بهتر بودیم و بهتر از بازی قبلی بودیم که دو بر صفر بردیم. نمی‌توانم به بازیکنانم ایراد بگیرم چرا که هم خسته بودند و هم گرمای هوا اجازه نداد بهتر باشند. به هر حال فوتبال است و نمی‌شود در مورد آن صحبت کرد. تیم حریف در حالی به دو گل رسید که بهتر از ما نبود.

وی با اشاره به شرایط تیم برای صعود از این مرحله گفت: حالا دیگر هیچ گزینه‌ای غیر از برد نداریم و باید در دو بازی آینده به پیروزی برسیم. حتی اگر این بازی را هم می‌بردیم بازهم باید دو بازی بعدی را می‌بردیم. می‌توانیم این کار را بکنیم چرا که تیم بهتری بودیم.

برانکو ایوانکوویچ درباره فرصت سوزی شاگردانش در این دیدار پاسخ داد: خستگی می‌تواند یکی از دلایل این اتفاق باشد. ما زمان کافی برای حل این مشکل نداریم. با این حال باید بهتر از این عمل کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا شرایط برای دیدار با سپاهان به چه شکل پیش خواهد رفت گفت: اطمینان دارم که بازیکنان خیلی زود از نظر روحی و روانی برمی گردند. مشکل تیم ما فقط خستگی است. مطمئناً بازیکنانم خیلی زود برخواهند گشت چرا که سه روز دیگر بازی داریم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به انتقاد نسبت به تعویض هایش در این بازی و حضور عالیشاه و اسدی گفت: دلیلش این بود که می‌خواستیم ببریم. دیدم که ما تیم بهتری بودیم و باید می‌بردیم به همین خاطر دو مهاجم کلاسیک به زمین فرستادم تا به گل برسیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-22 23:02

افزودن دیدگاه جدید