کد مطلب: 

227749

واقعیتی درباره مسابقه صدف خادم که پنهان ماند!

یکی از کاربران توئیتر در رشته توئیتی در خصوص مسابقه‌ای که صدف خادم در آن شرکت کرده بود نوشته.
واقعیتی درباره مسابقه صدف خادم که پنهان ماند!

به گزارش خبرآنلاین، چندی پیش صدف خادم، بوکسور ایرانی در مسابقاتی شرکت کرد و به موفقیت رسید. حالا بعد از اینکه خبر مسابقه خادم رسانه ها را پر کرد یکی از کاربران توییتر به نام محمد صادقی در صفحه خود درباره مسابقه ای که صدف خادم در آن حضور داشته شفاف سازی کرده است که می خوانید:

*هنوز هیچکدام از خبرنگاران ایرانی و رسانه‌های مرتبط درباره این‌که صدف خادم در چه مسابقه‌ای شرکت کرد توضیحی نداده‌اند؟ فقط گفته شد «در یک مسابقه رسمی» اما کدام: باشگاهی؟ استانی؟ قهرمانی فرانسه؟ انتخابی تیم‌ملی؟ جهانی؟

*همین موضوع باعث شده انواع و اقسام گمانه‌زنی‌ها صورت بگیرد هشت صدف خادم را که دنبال کنید نوشته‌هایی میبینید درباره «اولین مسابقه جهانی» «قهرمانی صدف خادم» «کسب مدال» «حضور در فینال» «بالا بردن کاپ قهرمانی» و...

* اما واقعیت هیچ کدام اینها نیست! کنجکاو شدم و با Franck weus رییس باشگاه Roc Boxe در رویان فرانسه صحبت کردم همان باشگاهی که صدف خادم در کنار ۱۵۰ علاقه‌مند بوکس دیگر در آن آموزش می‌بیند.

* فرانک گفت: این یک مسابقه آماتور بوکس بود در باشگاه ما برای دریافت لیسانس (مجوز رسمی) فعالیت در ورزش بوکس در فرانسه و هیچ تیتر دیگری برای این مسابقه وجود ندارد!

* مجوزی که امکان اخذ آن توسط زنان در ایران وجود ندارد فلذا صدف خادم موفق شد با شرکت در کلاس‌های بوکس این باشگاه در شهر رویان و پیروزی در مسابقه با حریفش آن را دریافت کند.

* به امید موفقیت و درخشش بیشتر زنان ورزشکار ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-19 22:33

افزودن دیدگاه جدید