کد مطلب: 

227721

رضا کیانیان: عواید جشنواره جهانی فیلم فجر به سیل زدگان تعلق می‌گیرد

مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۲۸ فرودین ۹۸ در سینما فلسطین برگزار شد. در این مراسم قراردادی جهت اهدای درآمد جشنواره بین رضا میرکریمی دبیر جشنواره و علی اصغر پیوندی رییس هلال احمر کشور منعقد شد.
رضا کیانیان: عواید جشنواره جهانی فیلم فجر به سیل زدگان تعلق می‌گیرد

به گزارش انصاف نیوز، رضا کیانیان در مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی در جمع خبرنگاران و علاقمندان به حوزه سینما گفت که جشنواره‌ی ما به همین سادگی‌ است. تمام درآمد حاصل از فروش بلیت به هلال احمر داده می‌شود تا هدیه‌ای برای مناطق سیل زده باشد.

در این مراسم، ابتدا کلیپی از مناطق سیل زده‌ی کشور همراه با اجرای زنده موسیقی پخش شد. سپس تیزری از فیلم دیده‌بان ابراهیم حاتمی کیا نمایش داده شد.

رضا کیانیان پس از پخش تیزر گفت: دوست داشتم بگویم که خیلی خوشحالیم اینجا جمع شده‌ایم اما چنین تصاویری قلب را اندوهگین می‌کند. جشنواره‌ی ما جشنواره‌ی بسیار ساده‌ای‌ است، ما نمی‌خواهیم آن را پر خرج کنیم.

او در ادامه گفت: این جشنواره بسیار ارزشمند است. ما فیلم‌هایی را اکران می‌کنیم که تا کنون هیچ جایی نمایش داده نشده است.

همچنین در مراسم افتتاحیه از نسخه ترمیم شده فیلم دیده بان ابراهیم حاتمی کیا رونمایی شد این فیلم ساخته‌ی ۱۳۶۷ است و در هفتمین جشنواره فجر برنده جایزه ویژه هیات داوران برای بهترین کارگردانی و سیمرغ بلورین فیلم دوم شد.

پس از این بازیگر، هوشنگ گلمکانی و ابراهیم حاتمی کیا نیز نکاتی را درباره‌ی فیلم گفتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-18 23:23

افزودن دیدگاه جدید