کد مطلب: 

227720

یک فرصت ایده آل برای قائدی

با اعلام کادر پزشکی استقلال مشخص شد که فرشید اسماعیلی ادامه این فصل را از دست داده است.
یک فرصت ایده آل برای قائدی

به گزارش شفقنا، اگرچه مصدومیت اسماعیلی که یکی از بازیکنان معمولا ثابت ترکیب استقلال به حساب می آمد، باعث می شود که کار شفر در هفته های حساس باقیمانده فصل دشوارتر از قبل شود اما این مصدومیت می تواند یک فرصت ایده آل برای بعضی بازیکنان استقلال برای نشان دادن توانایی هایشان باشد.

یکی از اصلی ترین این بازیکنان مهدی قائدی است که مدتها بود مورد تایید شفر قرار نگرفته و فرصتی برای بازی نمی یافت. با این وجود، مصدومیت اسماعیلی در دقیقه ۷۲ بازی با ماشین سازی باعث شد که شفر بالاخره با جوان ریزجثه و خوش تکنیک تیمش اعتماد کند و قائدی را راهی زمین کند.

قائدی هم از این فرصت اندک به بهترین شکل استفاده کرد و با به ثمر رساندن یک گل حیاتی و ارائه عملکردی خوب ارزش های خود را نشان داد. حالا با طولانی شدن مصدومیت اسماعیلی، قائدی این فرصت را دارد که در ادامه فصل در بازی های بیشتری به میدان برود و ثابت کند که می تواند یک مهره موثر در تیم شفر باشد.

با توجه به حواشی گسترده پیرامون قائدی و نیمکت نشینی او در ماههای اخیر حتی بعید نبود که شفر در تابستان انتقالاتی روی او خط قرمز بکشد اما حالا این بازیکن جوان این شانس را دارد که نه تنها حضورش در استقلال را تثبیت کند بلکه با عملکردی خوب به یک چهره تاثیر گذار در ترکیب اصلی آبی پوشان بدل شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-04-18 23:00

افزودن دیدگاه جدید